Followers

Monday 6 January 2014

Dr Maza Pun PEMBOHONG Ka ??


MMI tak pastilah angin apa yang bertiup pagi-pagi ni cuma kenyataan Dr Maza dalam akaun facebooknya pagi ni semacam ada yang tak kena.

Kalau ya pun nak puji ka nak mengata ka tengok-tengok sama , kita tu mengaku Ustaz jangan lah pula tunjuk contoh yang tidak baik kepada orang kat luar sana.

Berdasar kenyataan beliau dan gambar di atas seolah-olah berlaku tindakan untuk memfitnah dengan sengaja.

Ustaz buat Fitnah ka ??


Gambar tu ambil dalam carian "image google" ja bro..Sedarkah Dr Maza yang gambar tersebut boleh menyebabkan banyak pihak menyangka begitulah keadaan sebenar dalam isu pesawat milik kerajaan ?

Kalau nak bersyukur pun janganlah sampai buat fitnah.

MMI

6 comments:

  1. Ramai betul orang suka merapu.

    ReplyDelete
  2. Macam tu lah manusia ...kalau hati dah tak berkenan ... apa saja berita dianggap benar ... dan paling teruk disebarkan pulak kepada umum ... dan yang paling-paling dahsyat sebaran fitnah dilakukan oleh seorang yang menggelarkan diri sendiri sebagai pakar dan alim tentang hal agama .... Saya nasihatkan semua ustaz/ulama janganlah beria-ia sangat nak mencari kesalahan orang .... lihat kekurangan diri dan bertaubatlah kepada Allah.

    ReplyDelete
  3. Ustaz duaposen bro.....

    Pemikiran pon duaposen....

    ReplyDelete
  4. Berkata Ali bin Abi Talib, Akan datang di suatu masa di mana Islam itu hanya akan tinggal namanya saja, agama hanya bentuk saja, Al-Quran hanya dijadikan bacaan saja, mereka mendirikan masjid, sedangkan masjid itu sunyi dari zikir menyebut Asma Allah. ORANG-ORANG YANG PALING BURUK PADA ZAMAN ITU IALAH PARA ULAMA, DARI MEREKA AKAN TIMBUL FITNAH DAN FITNAH ITU AKAN KEMBALI KEPADA MEREKA JUGA. DAN KESEMUA YANG TERSEBUT ADALAH TANDA-TANDA HARI KIAMAT."

    ReplyDelete
  5. Entah ustaz gila glamour gitulah, adakah patut dia cakap kerajaan yang tidak buli kena kritik tidak boleh jadi kerajaan. Jadi pengundi yang mengundi tak ambil kira ka, entah fatwa dia ni waras ka tidak, sekali kena kritik oleh saiful bahari trus bengkak nak ajak gadu

    ReplyDelete

Labels