Followers

Monday 27 January 2014

Unit Polis Syarie Kenapa Nga BANGSAT Ini MENGELUPUR ??


Bangsat ini tidak pernah berhenti daripada menekan orang Melayu dan Islam dalam apa sahaja usaha untuk memperbaiki atau melakukan penambahbaikkan khususnya dalam hal yang melibatkan agama Islam di Malaysia.

Kenyataan Nga di atas di rujuk kepada pihak JAKIM apabila merancang untuk menubuhkan unit polisnya sendiri.

Penubuhan Unit Polis Syarie akan dimuktamadkan selepas perbincangan mengenai skop tugas dan bidang kuasanya selesai tidak lama lagi, kata Ketua Pengarah Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) Datuk Othman Mustafa.

Beliau berkata perbincangan antara Jakim, Kementerian Dalam Negeri (KDN) dan Polis DiRaja Malaysia (PDRM) akan dijalankan dalam masa terdekat bagi menubuhkan unit itu secara berperingkat.

“Peringkat pertama penubuhan unit itu akan diketahui selewat-lewatnya minggu depan,” katanya dalam sidang berita selepas merasmikan Sambutan Maulidur Rasul Peringkat Wilayah Persekutuan Tahun 1435/2014 di Kuala Lumpur.

Enam orang menerima Anugerah Khas Maulidur Rasul bagi Wilayah Persekutuan di atas jasa dan sumbangan mereka menyebarkan Islam.

Semalam, Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata kementerian dan Jakim akan bekerjasama menubuhkan Unit Polis Syarie sebagai langkah menyelesaikan isu-isu berkaitan penguatkuasan dan perundangan Islam.

Unit itu akan dianggotai oleh anggota polis dan pegawai yang mempunyai kelulusan ijazah dan ijazah sarjana dalam bidang agama Islam. – BERNAMA

Persoalan mudah kenapa Nga begitu mudah mengelupur ? Apakah beliau ada kena mengena dengan tindakan JAKIM untuk mewujudkan unit polis syarie ini ?

Kalau setakat boleh baca ayat Al-Quran yang berterabur tu untuk kepentingan politik semata-mata jangan dok bising sangatlah.Nanti susah kot !!!

Nga juga di lihat cuba mempolitikkan isu ini dengan menuduh kenapa ikut TALIBAN !!

Alo brader mulut jaga baik-baik , jangan nak kira main politik semata-mata..TALIBAN dengan unit polis syarie di Malaysia dua perkara yang berbeza.

Jangan cuba politikkan isu ini !! Semua orang dah sedia maklum puak CINA yang bersama kumpulan BANGSAT sekarang ni sememangnya sudah menanam rasa benci dan dendam terhadap orang Melayu dan Islam.

Kami tahu dan kami faham setiap gerak geri kamu dan tindakan kamu !!

Masa sahaja yang belum tiba kerana orang Melayu masih lagi punya sedikit lagi rasa SABAR dan rasanya kalau ada mana-mana pihak kamu yang dah rasa bumi Malaysia ni mak bapak ampa punya .. Dipersilakan untuk buka gelanggang !!!

Insyaallah Melayu akan sambut !!!!!!!

MMI

1 comment:

  1. Dia nak jd pembela orang2 yg lahir sbgai Muslim tp tak mau jd Muslim.

    Dia nak berlagak sbgai 'd messiah' laa tuh...tolong bimbang bg pihak yg kaki arak, kaki judi, kaki zina....dan segala kaki tuh...

    ReplyDelete

Labels