Followers

Friday 28 February 2014

Apa Yang Tak Kena Dengan Senyuman Anwar ??


Semalam MMI muatnaikkan satu artikel simple cerita tentang ular anaconda besar yang tengah tunggu mangsanya ( Baca Sini ) dan sejak itu ramai kawan-kawan yang mengenali MMI telefon tanya kenapa tiba-tiba MMI buat cerita macam tu ? Hihi ada yang hairan sebab MMI ada minta pembaca untuk melihat kedudukan paras air dalam gambar tersebut sama ada nampak bergerak-gerak atau tidak.

Haha sampai ada yang kata MMI gila ! 

Sebenarnya MMI ada tujuan kenapa artikel simple itu di tulis sebegitu rupa.


Cerita sebenarnya adalah jika di amati betul-betul gambar tersebut jelas di lihat bagaimana ular itu sedang menantikan mangsanya dalam keadaan yang mungkin tidak di sedari oleh si mangsa sendiri.Dan kedudukan paras air serta sungai tersebut menunjukkan bagaimana habitat ini menguasai keadaan dan selesa dengannya.

Cuma yang menjadi sedikit masalah kepada si ular adalah kerana keadaannya yang agak besar dan sudah pasti jika berada di darat ia akan mengalami sedikit kesukaran dari segi pergerakan namun perlu di ingat sekiranya ia berpeluang dan di beri peluang untuk berada di darat sudah pasti ular tersebut akan berusaha untuk menyesuaikan diri seterusnya mencari mangsa yang lain.

Sama lah dengan apa yang berlaku pada ketika ini di Kajang , Anwar Ibrahim yang semua pihak sedia maklum dan kenal sudah pun memulakan kempen politiknya untuk bertanding di kerusi N25 Kajang.

Anwar kini sedang berusaha untuk mencari ruang dan peluang berada di bumi Selangor dan menguasai pentas politiknya.Dengan apa yang di miliki oleh Anwar Ibrahim adakah kita atau rakyat Kajang merasakan beliau mampu membawa kebaikan ?

Lihat sahaja apa yang berlaku di kawasan Parlimennya sendiri Permatang Pauh ?

Lihat sahaja apa yang telah di lakukan oleh Anwar sejak beliau di pecat daripada UMNO dan kabinet ?

Lihat juga apa yang telah beliau perjuangkan selama ini ?

Tak perlu rasanya MMI ulas panjang cukup sekadar ampa baca di SINI 

Hati-hati bro semua , senyum itu bukan senyum biasa kehadiran Anwar di Kajang samalah dengan si ular dalam gambar di atas.

Sekali dia ngap abissss !!!

MMI

1 comment:

  1. MAsalahnya kat Kajang tu majority cina sokong si DAPpigs dan melayunya pulak dok mami kane minum air kankang Bang Non Al-Juburi Wal-Liwati. Kita harapkan melayu2 yang mamai tu cepat-cepatlah sedar sebelum diliwat kao-kao dek Bapak Peliwat Negara tersohor tu......

    ReplyDelete

Labels