Followers

Saturday 22 February 2014

Rafizi GEMURUH Kenapa ??


Rafizi Ramli satu nama yang di kenali sebagai kaki propa dan suka bikin cerita panas ni di beritakan tengah serabut.Tak pastilah kenapa serabut sangat tu cuma ada yang kata dia ni sekarang gemuruh semacam.

Ish kenapa pula nak gemuruh ni , bukan ka pengarah strategi PKR ni antara orang kepercayaan Anwar aka anak ikan ?

Ceritanya isu fitnah beliau terhadap SYABAS !

Menurut sumber pihak SYABAS sudah pun menfailkan tindakan SAMAN terhadap Rafizi di sebabkan kenyataannya yang jelas memfitnah apabila menuduh SYABAS sebagai pihak yang bertanggungjawab terhadap pencemaran yang berlaku pada sungai dan empangan di Selangor.

Sedangkan pada hakikatnya ia menjadi tanggungjawab kerajaan negeri Selangor.

Paling tak boleh blah apabila si Rafizi ni dengan bongkaknya cuba berdalih dengan meminta syarikat itu menggunakan duit bayaran guaman menyaman beliau bagi menukar sistem penapisan di semua loji supaya kegagalan yang menyebabkan penutupannya dapat dielakkan.

Ahli Parlimen PKR Pandan itu berkata, daripada membazirkan wang membayar peguam bagi menyamannya kerana mengkritik mereka, adalah lebih baik wang itu digunakan oleh SYABAS untuk tujuan itu.

Agak-agak la bro , kalau gemuruh sekalipun jangan la tuding jari pada orang lain.

Kenal sangat dah isu air atau yang seangkatan dengannya yang berlaku di Selangor sememangnya di sebabkan oleh KEGAGALAN kerajaan negeri Pakatan Rakyat.

Sejak 2008 yang lalu pihak kerajaan negeri sebenarnya telah pun melakukan apa yang di panggil sebagai politik balas dendam dengan membekukan semua projek-projek infrastruktur yang sepatutnya di teruskan untuk kebaikan rakyat.

Tetapi malang ianya di hentikan kononya nak selaraskan semula , alo gang selaras apanya benda untuk kepentingan rakyat.Citanya mudah sebab politik dan nak tunjuk kuasa.

Sebab itulah jadinya isu kakitangan PKNS yang double jawatan dengan kos juta-juta ringgit tu kihkih dah masuk tahun ke enam baru sedaq !! Agak-agak laa....

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels