Followers

Thursday 30 October 2014

Kita Tolak Puak Luar Tabie APATAH Lagi Yang Tak Mau MENGAKU !!!


Sejak Saiful bersumpah , sehingga ke hari ini Anwar tidak pernah sekalipun berani untuk bersumpah laknat seperti mana yang dilakukan oleh Saiful bagi membuktikan dirinya dianiaya.

Malah MMI berani katakan jika Anwar melakukan sumpah tersebut , sudah semestinya laluan untuk beliau duduk dikerusi Perdana Menteri Malaysia akan lebih terbuka luas dan begitu mudah untuk mengenepikan kerajaan Barisan Nasional.

Bukankah itu pilihan yang jauh lebih mudah bagi membersihkan diri beliau ?

Jangan bagi alasan bodoh kerana dimahkamah juga pelbagai alasan bodoh turut dikemukakan oleh barisan peguam Anwar.

Ada peguam Anwar yang mempertikaikan tentang penggunaan KY Jelly dalam aksi liwat tersebut.

Apa maksudnya ? Liwat itu berlaku beb !!!!!! Baca Sini 

Mungkin akan ada pihak yang sedikit keliru apabila membaca pautan yang MMI linkkan kat atas tu sebab ada isu Sri Ram peguam Anwar berkata Saiful membeli sendiri KY Jelly terbabit.

MMI nak ulang satu perkara , awal-awal lagi MMI dah katakan bahawa manusia tidak sempurna dan sering kali melakukan kesilapan.

Jika dalam kes ini Saiful juga adalah pihak yang terlibat secara suka untuk melakukan aksi liwat terbabit maka keputusannya LIWAT itu tetap berlaku !

Dan sebagai manusia , Saiful menyesal dengan perbuatannya dan mahu berubah serta bertaubat maka beliau melakukan tindakan yang sepatutnya.

Bertaubat dan melafazkan sumpah laknat bahawa beliau diliwat selain menyerahkan kepada kuasa Allah swt serta sanggup menerima azab dari Tuhannya.

Bukankah itu satu pengakuan JUJUR dari seorang individu yang melakukan dosa ?

Soalnya kini apa yang Anwar lakukan ?

Artikel seterusnya ini boleh membuktikan kepada kita bagaimana keadaan Saiful pada ketika itu sebelum segala-galanya dikemukakan dimahkamah.Baca Sini 

MMI tidak memihak kepada Saiful secara sembrono , sebagai manusia MMI puas hati dengan pengakuannya yang beliau terlibat dalam aksi zina songsang ini.Dan beliau sudah pun mengaku diliwat.

Cuma yang menghairankan MMI apakah kita perlu melepaskan seorang individu yang punya pangkat dan jawatan dalam politik hanya kerana beliau menafikan perbuatan meliwat Saiful Bukhari ?

BUKTI DNA dan juga air mani Anwar ada di dalam dubur Saiful ! Apakah Saiful dengan sengaja memasukkannya ? Jika YA sekalipun agaknya dari mana Saiful dapatkan air mani Anwar ?

Melalui kedai 7 Eleven ? Agak-agak bro ....

Ada dua Seksyen di sini yang harus kita faham ...

1.Seksyen 377B Kanun Keseksaan menyatakan: “Sesiapa yang melakukan hubungan seks luar tabii secara sukarela, akan dihukum penjara maksima 20 tahun, termasuk sebatan.“

2.Seksyen 377C Kanun Keseksaan menyatakan: “Persetubuhan bertentangan dengan aturan tabii tanpa kerelaan dan pesalah boleh dipenjara tidak kurang lima tahun dan tidak lebih 20 tahun dan boleh juga dikenakan sebatan.”

Ini bukan soal negara mahupun kerajaan !!

Ini soal Saiful dan Anwar Ibrahim , PERIBADI .. Maka apa keputusan pun nanti kita mahu supaya mereka yang mengaku Islam tetapi mengamalkan hubungan songsang yang dilaknat ini diadili dengan seadil-adilnya.

Tentang Saiful sekurang-kurangnya dia BERANI tampil mendedahkan kelemahan diri dan tabiat songsang manusia bernama Anwar Ibrahim.

KITA TOLAK PUAK LUAR TABII Bro , apatah lagi yang tak mau mengaku dan bertaubat ni !!!

MMI

1 comment:

  1. anwar tak blh sumpah kerana yusuf qardawi tak bagi dia bersumpah..kata nya...dan semua ulamak seentero dunia pun tak bagi dia bersumpah..kata nya lagi... hehehee gila babii...

    ReplyDelete

Labels