Followers

Thursday 30 October 2014

DIA LIWAT SAYA !! Itu Pengakuan Saiful Jangan Kita NAFIKAN ..


Semua orang tahu bahawa Saiful Bukhari adalah seorang individu yang telah mengaku bahawa manusia bernama Anwar Ibrahim telah MELIWATNYA.Maka kerana itu laporan dibuat dan kes ini dibawa ke mahkamah.

Sejak ianya dibicarakan keputusan akhir setakat ini adalah Anwar sememangnya bersalah kerana MELIWAT Saiful Bukhari dan beliau telah dikenakan hukuman 5 tahun penjara.

Satu keputusan yang masih kekal sehingga ke hari ini selagi mana rayuan Anwar di mahkamah tinggi belum selesai.

Untuk itu kita harus menerima hakikat bahawa perlakuan LIWAT itu berlaku di antara PELIWAT Anwar Ibrahim dan Saiful yang diLIWAT.

Soal sama ada ia berlaku secara paksa atau suka sama suka , MMI serahkan kepada pihak mahkamah dan selebihnya PASTI Allah swt jauh lebih mengetahuinya.

Dalam hal ini suka untuk MMI nyatakan bahawa tidak ada mana-mana manusia biasa yang sempurna yang boleh lari dari melakukan kesilapan melainkan mereka-mereka yang telah diangkat darjatnya oleh Allah swt.

Maka dengan itu sekiranya MMI mengambil suara dan cakap-cakap puak pembangkang bahawa kejadian liwat itu berlaku atas alasan suka sama suka maka ianya tetap memBUKTIKAN bahawa perlakuan itu berlaku.

Apa yang cuba dilakukan oleh puak pembangkang apabila mengatakan kejadian liwat itu berlaku atas dasar suka sama suka ?

Untuk membebaskan Anwar Ibrahim dari tuduhan meliwat ?

Atau menjadikan alasan teknikal sebagai syarat untuk membebaskan Anwar dari tuduhan meliwat seorang individu bernama Saiful ?

Alo brader liwat dah berlaku ! Itu hakikatnya ...

Oklah kita nak menidakkan perlakuan itu dilakukan oleh Anwar Ibrahim ! Hanya ada satu jalan sahaja yang Anwar harus gunakan untuk membuktikan bahawa beliau diperangkap.

Apa dia ??? BERSUMPAH seperti mana yang dilakukan oleh Saiful Bukhari !!!

Tak beraninya dia !! Dan sesuatu yang menarik berulang lagi dalam sesi mahkamah kali ini apabila barisan peguam Anwar sendiri pun mengaku bahawa perlakuan liwat itu berlaku !!!

Sambung di artikel seterusnya..

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels