Followers

Thursday 6 November 2014

Lepas Menari Jangan lupa Solat Hmm Macam Pernah Berlakukan ??


Tu dia ... Inilah sebahagian daripada aksi tarian membangkitkan semangat ala-ala puak dayak dalam cerita koboi omputeh tu .. Sekali tengok pak cik yang berkopiah putih tu macam kenal hmm kalau betul kompom dia hadir sebab ada orang tanggung.

Apa pun MMI tak nak menulis banyak sangat malam ni cuma aksi-aksi hari ini mengembalikan sedikit nostalgia tentang perjalanan kes liwat Anwar sejak beliau disabitkan dengan kesalahan meliwat.

Selepas selesai menari sakan kat atas tu , maka dengan barisan saf yang tak sampai separuh tu menunaikan solat diimamkan oleh si KETUM.Dan seperti biasa puak yang melihat lebih ramai dari yang menunaikan solat.

MMI tak naklah bersangka buruk sebab ianya berkaitan solat .. Baguslah kurang-kurang mereka mengaku mereka itu Islam dan sebagai orang Islam kenapa si IMAM tu langsung tak berani nak junjung Al-Quran dan bersumpah laknat atas nama Allah SWT menafikan bahawa beliau meliwat Saiful Bukhari ?


Hmm mungkin dia ada mazhab tersendiri agaknya , maklumlah dulunya bukan sikit punya baik dengan Yusuf Qardawi ka ?? 

Tak apa lah selebihnya kita serahkan kepada Allah swt untuk menentukan kerana dari dia kita datang dan kepada dialah kita akan kembali.

Apa pun semua diatas mengembalikan nostalgia kita tentang perjalanan kes liwat Anwar ni sebab dalam banyak-banyak hujah tu ada satu yang menyebut Anwar sempat berpesan kepada Saiful supaya menunaikan solat selepas aksi akrobatik songsang berlaku..

Thehehehehe Steady KETUM !!!

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels