Followers

Thursday 6 April 2017

BERSIH Sangat Ka Warga Singapura Ni ??


MMI tak pastilah bab-bab mulut celupaq ni hanya terarah kepada kumpulan tertentu sahaja , apa yang MMI faham mulut celupaq ni melibatkan semua jenis orang tak kira bangsa mana sekalipun.Tapi sejak dua menjak ni puak-puak belah pulau di hujung selatan Malaysia ni nampak semacam punya ranggi dok mai balun orang Melayu Malaysia !

Menteri Undang-Undang Singapura ni dah buat satu statement kata orang Melayu Malaysia ni cenderung kepada kumpulan pengganas .. Ish rasanya biadap sangat kot ! 

Menurut laporan media haluan kiri Singapura, States Times Review, Shanmugam didakwa membuat kenyataan itu ketika bercakap di sebuah seminar dihadiri pemimpin akar umbi parti PAP di republik itu.

“Melayu Singapura hari ini pada kedudukan pendidikan, skil dan kekayaan adalah lebih baik dari Melayu di Malaysia atau di Indonesia. Sama juga seperti kaum India, dan Cina di Singapura.

“Menteri K Shanmugam turut memberitahu, masyarakat Islam Singapura mereka tidak sepatutnya menjadi seperti orang Islam di Malaysia kerana di Malaysia mereka taksub dengan kumpulan pengganas,” lapor States Times Review.

MMI cuma nak tanya betul ka Melayu Malaysia ja terlibat ? Singapura kira bersih ????

Jom review ...


EMPAT warga Singapura, berusia antara 17 hingga 44 tahun telah ditahan di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) kerana menjadi radikal atau terlibat dalam kegiatan berkaitan pengganasan.

Zulfikar Mohamad Shariff, 44 tahun, dikenakan Perintah Tahanan (DO) sementara dua yang lain; Mohamed Saiddhin Abdullah, 33 tahun; dan seorang lulusan madrasah berusia 17 tahun dikenakan Perintah Sekatan (RO) bagi tempoh dua tahun bermula Julai ini.


Singapura telah menahan dua rakyatnya yang telah mengambil jalan radikal, di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) pada Ogos lepas setelah didapati terlibat dalam kegiatan berkaitan keganasan.

Kementerian Hal Ehwal Dalam Negeri (MHA) republik itu yang mengumumkan perkara berkenaan dalam laman webnya pada Rabu menyatakan siasatan terhadap Muhammad Shamin Mohamed Sidek (Shamin) dan Muhammad Harith Jailani (Harith), yang ditahan secara berasingan, mendapati mereka menyimpan hasrat untuk menyertai kumpulan pengganas Negara Islam (IS) di Iraq dan Syria.

So tak payah susah-susah nak celupaq sangat kot na .. Nak tegur ada caranya bukan main isu semacam ni MALULAH sikit !!!!


Kepada si Menteri tu rasanya lebih baik hang tegur warga hang sendiri kot !!!

MMI

3 comments:

  1. Najib Ali is a pathetic old singaporean faggot....

    ReplyDelete
  2. CELAKA betul si PENJAJAH PARASIT/LANUN Paria SingaPORK-DALANG DUA MUKA ni ; yg. mengHINA dgn. amat RASIS terhdp. BANGSA Orang Asal/Indigenous Islam/Melayu kita kat TANAH MELAYU, pusaka nenek moyang berzaman BUMIPUTERA kita ni!

    HARAMkan si PARIA RASIS HOMO ni dr. msk. MALAYSIA! Dan aku juga dah MUAK dgn. Kem. LUAQ tu - LEMBAP betul; JAWABlah dgn. TEGAS! Kalau negara TURKI/CHINA/RUSSIA kena HINA mcm. ni - depa pasti TAK akan DIAM mcm. PENGECUT memanjang!

    Tok Landak.

    ReplyDelete
  3. HARAMkan si spesis puaka2 TERORIS PENJAJAH/PARASIT/LANUN HOMO SingaPORK RASIS ni - dr. masuk ke NEGARA ISLAM kita & terus MENYAMUN tanah2 PUSAKA kita ni!

    TAK habis2 si tanah jajahan seKANGKANG KERA SingaPORK ni nak berDENGKI & nak SABOTAJ Negara Islam kita ni dgn. mengHINA/mengGERTAK YAB PM Orang Asal/Indigenous Islam/Melayu kita (tapi punya TAKUT nak HINA si PM SingaPORK HARAM JADAH dia sendiri; akan terus diSUMBATkan dlm. JEL)! Lihat di - http://theflyingkick.blogspot.my/2017/03/dap-sakit-hati-apabila-arab-saudi.html , DAP SAKIT HATI APABILA ARAB SAUDI MELABUR DI RAPID PENGERANG DAN JEJASKAN KEUNTUNGAN BESAR SINGAPURA!!!, March 1, 2017; dan yg. terBARU di -

    http://harapan-esok.blogspot.my/2017/04/rakyat-singapura-perlekehkan-pm.html:

    Video!!!Rakyat Singapura Perlekehkan PM @NajibRazak Dalam Rancangan "Ok Chope!"..Apa Perdana Menteri Singapura Buat????#RespectMyPM!!!

    April 2, 2017

    Kerana MOTIF2 utama puak si spesis TERORIS PENJAJAH ZioNAZI DAJUBOQ BABI/PAPHomo ANJING KURAP si PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD-CIA/NA*Oni, adalah - utk. MEMISAHkan Sabah/Sarawak yg. amat kaya MINYAK/GAS & diGABUNGkan dgn. SingaPORK, serta MENAKLUK Selat Melaka/Laut China Selatan yg. amat STRATEGIK di LAUTAN2 HINDI-PASIFIK (yg. juga amat kaya minyak/gas LAUT DLM.)– sbg. HQ terBESAR & terBARU oleh TUAN2 depa dr. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA Zionis IS-rael-MOSSAD/NATO-CIA di ASIA TENGGARA!

    Sbb. itu juga si PENJAJAH PARASIT DAPJUBOQ BABI ni cuba mengHAPUSkan B. MELAYU sebagai Bahasa KEBANGSAAN antara bangsa BUMIPUTERA yg PELBAGAI di Sarawak/Sabah & disyaki juga utk. MEMUDAHkan PATI2 yg. juga berLAMBAK kat Sabah/Sarawak tu, agar dpt. jadi RAKYAT M’sia dgn. MUDAH kat sana, walau TAK tau B. KEBANGSAAN terCINTA kita!

    Kat SEMENANJUNG pun dah makin MENULAR di mana B. INGGERIS sering diUTAMAkan dlm. SEMINAR2 Antarabangsa, termasuk oleh jbtn2 K'jaan; B. Mandarin di bah. kedua; dan yg. paling KECIL atau TAK DAK lansung, ialah B. MELAYU/B. KEBANGSAAN terCINTA kita (di Barat sendiri, cthnya di JERMAN/PERANCHIS yg. amat PATRIOTIK mengenai B. KEBANGSAAN depa - TAK akan berlaku mcm. ni)!
    Ya, mcm. dlm. MANIFESTO Zionis si Teroris PENJAJAH/PARASIT DAPJUBOQ BABI tu, di mana depa nak HAPUSkan terus B. MELAYU sbg. B. KEBANGSAAN!! DBP - hang TIDOQkah??!!! Lihat artikel amat BERNAS ini di http://theflyingkick.blogspot.my/2017/03/menjelang-pru-14-chong-chien-jen.html, MENJELANG PRU-14, CHONG CHIEN JEN KEMBALI GUNAKAN SENTIMEN ANTI-ISLAM DAN SEMENANJUNG UNTUK DAP TERUS MENANG DI SARAWAK!!!, Posted by The Saviour, March 17, 2017 !!!

    (Tok Landak)

    ReplyDelete

Labels