Followers

Tuesday 22 August 2017

Serbuan SPRM Di Selangor , MACAI Pembangkang Kata Yang Tu SEDEKAH !!


Hampir pasti cerita sumpama ini tidak akan popular di semua saluran media pembangkang sebab orang tua-tua kata makan diri.

Tapi kita sebagai warga Malaysia rasanya boleh melihat dan menilai dengan seadilnya siapakah sebenarnya yang suka kepada benda-benda RASUAH dan MERASUAH ni !!!!

SPRM menyerbu pejabat Menteri Besar Selangor Incorporated (MBI), Universiti Selangor (UNISEL) dan Jana Niaga berhubung tuduhan rasuah. Ia susulan laporan yang dibuat Pemuda UMNO Selangor baru-baru ini.

Skandal UNISEL kecoh selepas MBI dikatakan telah membayar RM16 juta dan menyambung kontrak Jana Niaga untuk menyelenggara bangunan dan asrama Kampus UNISEL di Bestari Jaya.

Di bawah Khalid Ibrahim, Jana Niaga telah ditamatkan kontrak kerana gagal mematuhi perjanjian. Syarikat itu kalah di mahkamah dan rayuan juga ditolak.

Tindakan Azmin dan MBI membayar RM16 juta kepada Jana Niaga dan menyambung semula kontrak menjadi kontroversi kerana dibantah Naib Canselor UNISEL, Prof Redzuan Othman.

Azmin dan kartelnya yang selama ini bermaharajalela mungkin dalam ketakutan. Pakatan tidak lari daripada rasuah dan seleweng kuasa walaupun mereka sering mendakwa lebih baik berbanding BN. - aidc

Di Pulau Pinang jangan cakaplah , sampai ke hari ni masih dok spin sana sini sekarang Selangor pula ... Kalau bab orang lain bukan main kena batang hidung sendiri puak-puak macai kata SEDEKAH hahaha pegirahhhh !

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels