Followers

Thursday 5 October 2017

Bila Ikan Bilis Guan Eng Tanya , Anuar Musa Jawab !


MMI kenal sangat mamat ni anak ikan bilis si Guan Eng yang sekarang ni tengah kelam kabut sebab pencapaian kerja dia sebagai Pegawai Penerangan Ketua Menteri tak lah memberangsangkan sangat.Kalau kita tengok dengan jawatan tu rasanya mamat yang pernah guna code name BULUH ni lebih banyak buat bising di majlis-majlis orang lain.

Kononnya nak "provoke" dan sebagainya , kira bila dah jadi isu dan ramai orang "pick up" bolehlah jadi laporan yang dia buat kerja.

Hello Buluh , sejak jadi Pegawai Penerangan Ketua Menteri berapa ramai orang Melayu yang ikut masuk DAP ?

Kalau setakat melalak dengan soalan-soalan politik berulang-ulang dan langsung tak nak terima jawapan yang orang bagi , apa maksud dia ? Cari publisiti ja beb ...

Oklah kita bagi can dia nak tunjuk kat bos dia kata dia buat kerja , dan sebab itu jugalah kehadiran dia di 2 program anjuran UMNO tak dihalang sesiapa apatah lagi berlakunya rusuhan atau bakar "flare" macam yang pernah berlaku dalam program anjuran PPBM sebelum ni.

Tu pun jangan tuduh UMNO punya angkara , kalau betul UMNO macam tu rasanya dah bersepai kepala Buluh ni orang UMNO Balik Pulau dengan Permatang Pauh hentam !

Dalam 2 program yang dijalankan , si buluh ni tetap tampil dengan soalan-soalan berulang tentang isu 1MDB dan juga DOJ .. MMI tak nak ulas panjang sangatlah ampa tengok sendiri apa yang Ketua Penerangan UMNO Malaysia jawab dan layan soalan-soalan buluh ni ....






No comments:

Post a Comment

Labels