Followers

Friday 4 May 2012

BERSIH 3.0 Lagi Konspirasi Jahat Pakatan Haprak Di Dedahkan


Masih lagi berkenaan BERSIH 3.0 cumanya kali ini MMI terpanggil untuk sama-sama membawa satu analisis daripada sebuah blog yang dirasakan terbaik dan perlu di ketahui oleh semua berkenaan konspirasi rempuhan kenderaan Polis terhadap peserta rusuhan BERSIH baru-baru ini.

Berita dan isu rempuhan tersebut cukup mendapat perhatian seluruh rakyat Malaysia bahkan di dunia cumanya kali ini kita akan melihat dari sudut yang lebih baik.

Apa pun jom ikuti analisis daripada blog Tauke Ikan.

Mungkin ramai yang masih ingat mengenai peristiwa BERSIH 3.0 di mana kereta polis melanggar pendemo. Semasa peristiwa tersebut, kereta polis diserang bertalu-talu. Kemudiannya kereta polis tersebut hilang kawalan lalu melanggar pendemo lalu merempuh dinding. Kemudiannya kereta polis diangkat pendemo dengan mendakwa ada mangsa di bawah kereta tersebut sedangkan tiada langsung mangsa di situ. Pembangkang berterusan menyerang polis mengatakan bahawa kereta tersebut secara sengaja melanggar pendemo.

Ini kupasan yang mungkin akan merungkai sesuatu di luar jangkaan.Klik Sini untuk analisis penuh.

Seperti yang MMI pernah katakan dalam hal melibatkan Pakatan Haprak ni "Segalanya Mungkin" jadi fikirlah sebab anda semua masih waras bukannya babi-babi BERSIH yang sudah hilang pegangan.

MMI.


No comments:

Post a Comment

Labels