Followers

Wednesday 2 May 2012

SYABAS ! BERSIH 3.0 Berjaya


Syabas adalah ungkapan paling tepat yang harus MMI lontarkan kepada babi-babi BERSIH 3.0 kerana telah berjaya melahirkan barisan anak muda yang selayaknya dianggap sebagai pengganas.Para pemimpin BERSIH 3.0 yang masih terkial-kial mahu menutup segala kelemahan mereka sewaktu berlakunya perhimpunan tersebut sebenarnya sudah menampakkan matlamat mereka apabila bukan saja menghalalkan perlakuan ganas babi-babi yang bersama mereka malah di lihat berjaya menjadikan anak muda negara sebagai mereka yang cukup biadap sehinggakan mengeluarkan kenyataan untuk membunuh semua anggota Polis.

Hebat sekali budak hingusan ni yang jika dilihat bukan saja tidak tahu berterima kasih malah sudah menampakkan kesungguhan untuk membenam kerajaan bermati-matian.Mungkin dia terlupa agaknya saudaranya yang jauh dan dekat yang sudah pasti tidak boleh lari daripada pernah menerima bantuan mahupun pertolongan daripada pihak Polis.

Kepada Anwar Ibrahim,Nik Aziz dan Ambiga sememangnya persahabatan kamu itu sudah membuktikan perjuangan sebenarnya.Daripada hati seorang pemimpin yang busuk apabila diadun dengan seorang perempuan jalang Ambiga pastinya mengundang kepada tindakan yang melampaui batas ditambah pula kehadiran hati seorang pemimpin yang kononnya alim ulama tetapi jauh di benak hatinya tersimpan jutaan dendam dan ego yang akhirnya membawa kumpulannya ke ambang kehancuran bila mana sanggup untuk berjuang atas nama BERSIH yang sememangnya semua tahu ianya adalah retorik semata-mata.


Senyuman pastinya terukir di bibir Ambiga dan juak-juaknya apabila melihat kenytaan di atas yang di tulis oleh seorang anak muda berbangsa Melayu yang dilihat begitu teruja dalam perjuangannya menuntut keadilan.Saya setuju jika semua polis dibunuh adalah satu kenyataan paling bodoh dan biadap yang dilakukan oleh anak muda ini yang dari pemerhatian MMI sebenarnya dangkal dengan apa yang berlaku sebenarnya.

Tindakan beliau telah memalukan bukan saja bangsa Melayu malah turut mengheret institusi keselamatan ke dalam kancah politik bodoh yang di perjuangkannya.


Mungkin budak hingusan bernama Khalid ini begitu bersemangat untuk terus bekerja dan berusaha menjahanamkan sesiapa saja yang dirasakan tidak menyokong mereka namun jauh di sudut hati MMI berkata bahawa budak hingusan ini sebenarnya lupa bahawa beliau sebenarnya sudah melakukan kesilapan yang akhirnya akan merugikan diri sendiri.

Percaya atau tidak seluruh rakyat malaysia sebenarnya tidak menyokong tindakan yang dilakukan oleh beliau apatah lagi mahu membunuh semua anggota polis.MMi menyeru kepada seluruh rakyat Malaysia sama-sama kita pastikan budak ini ditangkap dan adili sekeras-kerasnya kerana tindakan mahu membunuh anggota Polis bererti mengistiharkan perang terhadap kerajaan dan Yang Di Pertuan Agong.

Selayaknya budak hingusan ini dibuang terus daripada UiTM Shah Alam dan pastikan di lucutkan kerakyatannya sebagai warganegara Malaysia.Biarlah manusia seperti ini tidak menjadi rakyat Malaysia kerana tindakan dan sikap bodohnya itu perlu diajar,biar dia pilih negara mana sekalipun kerana tindakan beliau jelas tidak menghormati sistem demokrasi negara malah melanggar undang-undang negara Malaysia.

Nama : Khalid Mohd.Ismath
Jurusan : Tahun 2 pengajian undang-undang di UiTM Shah Alam
Umur : 22 tahun
Asal : Kampung Raja Uda, Pelabuhan Klang
Jawatan : Naib Pengerusi Kumpulan Aktivis Mahasiswa Independen (Kami)

Sebagai seorang pelajar yang mengikuti pengjian di bidang undang-undang bukan bererti Khalid boleh melakukan apa saja malah sebagai seorang pelajar yang mempunyai asas undang-undang ini beliau lebih tahu apa yang sepatutnya dilakukan sebagai seorang pelajar.

MMI mengharapkan budak ini tidak diberikan peluang semula beliau selayaknya diambil tindakan seterusnya dilucutkan kerakyatan sebagai warganegara Malaysia kerana negara tidak memerlukan rakyat seperti ini.

Kepada KDN bukan masanya sudah sampai tetapi tindakan harus dan wajib diambil kepada mereka-mereka yang terlibat dalam mencetuskan kekecohan sewaktu berlangsungnya BERSIH 3.0 dan pastikan pimpinan Pakatan Haprak yang terlibat diambil tindakan.

Kerana jika masih gagal mengambil tindakan MMI bimbang sekiranya BERSIH 4.0 diadakan nanti akan muncul kumpulan-kumpulan tertentu menentang kumpulan BERSIH yang akhirnya sudah pasti mengundang pertumpahan darah yang paling dasyat dalam sejarah negara Malaysia.

Kepada semua di luar sana termasuk para pemimpin negara perhatikan dan dengar suara keramat ini kerana makin lama kumpulan-kumpulan ini semakin hilang sabar dan jangan kerana kita gagal mengambil tindakan yang sewajarnya maka mereka terpaksa mengambil tindakan sendiri yang pastinya mencetuskan kegemparan malah ketakutan di seluruh negara.

Jika itu berlaku tiada lagi titik nokhtah yang boleh diletakkan dimana-mana sudut selagi babi-babi BERSIH ini tidak dihapuskan.

Kenyataan MMI ini bukan bererti mengugut tetapi yakin ianya boleh berlaku.

Pssstt Harimau tengah tidur dah mula membuka mata jangan kita bangunkan ia kelak binasa seluruh negara.

MMI.


No comments:

Post a Comment

Labels