Followers

Saturday 1 September 2012

Bas Mewah Pakatan Haprak Di Serang Pagi Tadi !!


UMNO di Kelantan telah menyerang bas mewah yang digunakan oleh Anwar dan konco-konconya di Kota Bharu hari ini dan menurut laporan yang diterima ini adalah serangan balas dendam terhadap tindakan penyokong Pakatan Haprak yang menunjukkan punggung pada malam sambutan kemerdekaan baru-baru ini.

Tu dia memang hebatlah perancangan puak-puak bangang ni untuk menggaburi mata rakyat dengan merancang serangan terhadap bas milik mereka sendiri dan semua yang berlaku ini sebenarnya sudah boleh di hidu oleh kita kerana sememangnya puak-puak ni sudah pun terdesak.

Terdesak dan mungkin dah hilang kredibiliti kerana sokongan rakyat terhadap kerajaan Barisan Nasional yang ditunjukkan cukup untuk memaksa Anwar dan penjilat-penjilat Pakatan Haprak melakukan tindakan "camourflage" ini.


Melihat kepada gambar diatas jelas serangan tersebut berlaku di awal pagi dan lebih meyakinkan lagi tanggapan bahawa serangan tersebut di lakukan serta di rancang sendiri oleh juak-juak Pakatan Haprak.

Gobalakrishnan di laman tweetnya turut menyatakan bahawa beliau percaya kejadian serangan ini merupakan rancangan juak-juak Pakatan Haprak sendiri bertujuan mengalih tumpuan serta meraih simpati di kala rakyat Malaysia dilihat semakin menolak Pakatan Haprak.



Sama ada insiden ini dirancang sendiri oleh juak-juak Pakatan Haprak ataupun benar-benar di serang oleh masyarakat ianya tetap membuktikan bahawa Pakatan Haprak pimpinan Anwar sebenarnya semakin di tolak oleh rakyat.

Apa saja yang berlaku selepas ini rakyat lebih mengetahuinya kerana mereka sudah masak dengan segala perancangan kotor Pakatan Haprak.

Lagi satu yang rakyat Malaysia perlu tahu berapakah agaknya kos operasi bagi sebuah bas mewah yang digunakan oleh Anwar dan konco-konconya dalam jelajah yang dijalankan ?

Dan dari mana dana tersebut datang ? Apakah ianya menggunakan duit rakyat ?

Tak tahu bukan ? Jadi dimana ketelusan dan keihlasan Pakatan Haprak dalam hal-hal sebegini ?

Psst jangan asyik mengata orang ja..

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels