Followers

Saturday 1 September 2012

18SX Merdeka Di Cemari Dengan Pendedahan Gambar Separuh Bogel !!


Aduhai tak habis-habis dengan cerita 18SX yang saban hari tersebar di serata media malah kadang kala ada yang menyakitkan hati setiap dari kita kerana tindakan yang sengaja dilakukan kononnya untuk simpanan peribadi alih-alih tersebar di internet.

Kali ini gambar siapa pula ? Pasti itulah persoalan wajib apabila membaca entri sebegini namun apa yang bakal anda saksikan adalah jauh lebih buruk daripada sekadar gambar bogel.


Lihatlah betapa biadapnya mereka-mereka ini dan ada pula dikalangan mereka yang bertepuk tangan.Paling mengjengkelkan adalah sehingga ke hari ini juak-juak PAS langsung tidak bersuara bagi mengupas insiden menayangkan bontot keatas gambar PM dan isteri beliau.

Puak-puak PAS kini bukan saja gagal malah sudah tidak mampu lagi membendung sifat tamak haloba dan nafsu serakah pemimpin mereka untuk menguasai Putrajaya dan kerana itulah dalam isu-isu seperti ini mereka lebih suka berdiam diri tanda serta bukti PAS sebenarnya DAYUS.

Inilah budaya yang menjadi ikutan dan contoh yang diikuti oleh juak-juak Pakatan Haprak sewaktu berkumpul dalam Himpunan malam Merdeka baru-baru ini.

Matlamat mereka sudah jelas mahu menjadikan Malaysia sebagai sebuah republik seperti mana Singapura.Gambar ini membuktikan segala-galanya.



Adakah kita mahu melihat perlakuan sebegini terus-terusan berlaku ? Ketahuilah mereka-mereka ini sedang berusaha untuk membogelkan Malaysia di mata dunia supaya seluruh masyarakat dunia melihat Malaysia adalah sebuah negara yang kacau bilau dan tidak seperti mana yang di gambarkan.

Tindakan ini jelas bukan budaya rakyat Malaysia dan bagi penyokong-penyokong Pakatan Haprak mungkin inilah yang dikatakan perubahan.

Apa pun fikirlah apakah tindakan seumpama ini boleh mendatangkan kesejahteraan kepada rakyat dan negara Malaysia ?

Ini belum lagi memegang kuasa memerintah kalau dah memerintah tak taulah ?

Pssstt Memang juak-juak penyokong Pakatan Haprak diajar untuk cintakan lubang kunyit agaknya !!

MMI. 

No comments:

Post a Comment

Labels