Followers

Tuesday 11 September 2012

PANAS !! Pesta Separuh Bogel Berterusan Di Negeri Pimpinan Khalifah Umar Abd Aziz Ciptaan PAS!!


MMI pernah bawakan entri berkenaan satu pertandingan separuh bogel yang bakal diadakan oleh sebuah hotel terkemuka di Pulau Pinang Klik Sini dengan tujuan supaya mereka-mereka yang berkuasa hari ini dapat sekurang-kurangnya menghalang acara sebegini kerana ianya bakal memaparkan wanita-wanita separuh bogel yang dirasakan tidak sesuai sekali diadakan apatah lagi di sebuah negeri yang ketua menterinya di gelar Khalifah Umar Abd Aziz.

Malah sebagai satu-satunya calon tunggal parti PAS YB Salleh Man selaku YDP Majlis Agama Islam sekurang-kurangnya memandang serius khususnya dalam program-program sebegini.

Bayangkan sewaktu Himpunan Sejuta Belia di Putrajaya yang lalu heboh diperkatakan oleh juak-juak PAS dan Pakatan Haprak berkenaan kehadiran artis K-Pop dari Korea yang telah mencemar budaya rakyat Malaysia dengan pakaian yang menjolok mata.

Seterusnya kita dapat menyaksikan satu permohonan maaf telah dibuat oleh Kementerian Belia dan Sukan di atas perkara yang berlaku namun lain pula di Pulau Pinang.

Seolah-olah acara-acara sebegini tidak langsung mendatangkan kemudaratan kepada rakyat Pulau Pinang khususnya mereka-mereka yang beragama Islam.Malah semua pemimpin berdiam diri dan membisu seolah-olah langsung tidak mengetahui kewujudan acara sebegini.

Kalau tak tahu , maksudnya tak ada pemantaunlah Bro..Salleh Man buat apa ? MMI tak nak cakap banyaklah ampa tengok sendiri apa yang berlaku di sebuah negeri yang dipimpin oleh seorang pemimpin agung PAS iaitu Khalifah Umar Abd Aziz@Guan Eng bersama-sama barisan penasihatnya Mansor Othman,Malik Kassim dan Salleh Man.




Untuk makluman ampa semua pertandingan ini baru saja berakhir pada 8 September 2012 Sabtu malam yang lalu.

MMI kadang-kadang teringin juga nak dengar apa komen barisan pemuda PAS dalam soal ni ? Yang MMI tau banyak bisu dari bercakap.

Apa pun tahniahlah pada kerajaan negeri Pulau Pinang khususnya juak-juak PAS sebab sememangnya ampa semua berjaya membuktikan Pulau Pinang Membangun Bersama Islam di bawah pimpinan Khalifah ciptaan ampa sendiri.

Steadylah..

MMI.

1 comment:

  1. mat sabu tak teringin ke nak rasa 'bendang' cina plak?

    ReplyDelete

Labels