Followers

Thursday 8 November 2012

DAPigs Main Wayang Lagi !!!


Hari demi hari kelemahan serta pembohongan paling celaka oleh Rejim DAPigs di Pulau Pinang semakin terdedah.Tindakan dan keputusan yang dibuat oleh kerajaan negeri pimpinan Guan Eng kini dilihat seolah-olah hilang arah.

Guan Eng dan Rejimnya semakin tertekan dek kerana mulut sendiri.Bukankah sebelum ini Guan Eng cukup bermegah dengan CATnya ? Bukanlah CAT tersebut membawa pengertian Cekap,Akauntibiliti dan Telus dalam mentadbir negeri ?

Kini Guan Eng seharusnya malu kerana tindakan kerajaan negeri dalam soal pembelian tanah Taman Manggis telah pun menelanjangkan slogan CAT yang dilalakkan selama ini hanyalah sekadar slogan.

Semuanya berkenaan tindakan Guan Eng dan rejim DAPigsnya yang masih gagal mengemukakan perjanjian jual beli tanah Taman Manggis kepada Pergerakan Pemuda Barisan Nasional (BN)  malah boleh pula melanjutkan tempoh bayaran , nampak sangat gila duit tak profesional langsung !

Pergerakan Pemuda Barisan Nasional (BN) negeri tidak peduli dengan lanjutan tempoh bayaran penuh tapak projek perumahan rakyat (PPR) Taman Manggis sehingga 4 Disember ini yang ditawarkan oleh kerajaan DAP Pulau Pinang kepada mereka.

Ketuanya, Oh Tong Keong berkata, apa yang diperlukan oleh pihaknya sekarang hanyalah perjanjian jual beli.

"Kalau nak lanjut sampai setahun pun tiada guna sebab kerajaan negeri memang tidak jujur untuk jual tanah tersebut," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

kerajaan DAP Pulau Pinang melanjutkan tempoh bayaran penuh tapak PPR Taman Manggis di Jalan Zainal Abidin sehingga 4 Disember ini.

Setiausaha Politik Ketua Menteri, Ng Wei Aik berkata, keputusan tersebut adalah muktamad dan tiada lagi tempoh lanjutan diberikan kepada Pemuda BN negeri berbuat demikian.

Kepala hotak depa ! Wei Aik ingat dia sapa ? Buat kerja macam MAFIA , nampak sangat Rejim DAPigs main wayang ..

Alih-alih hari ni Pemuda BN Negeri Pulau Pinang buat sidang media bagitau puak-puak tu dah jual dekat satu syarikat lain !! Apa ni ??? 

MMI.

1 comment:

Labels