Followers

Wednesday 14 November 2012

DEMI MARUAH ! PENDEDAHAN PANAS Aksi PELUK & Berpegangan Tangan Ahli UMNO & Barisan Nasional !!


Aksi siapakah yang MMI maksudkan ? Apakah aksi ini bakal mengundang satu lagi kontroversi di Malaysia ? Jika sebelum ini aksi Papa Hebat bersama ChinaDoll dalam rakaman video telah pun didedahkan sehingga mencetuskan satu fenomena yang luar biasa.Apakah aksi kali ini mampu mengatasi rekod aksi Papa sebelumnya ?

Yang pasti aksi kali ini melibatkan orang Barisan Nasional dan UMNO ! Maka bersiaplah seluruh jentera bagi menghadapi sebarang kemungkinan. 

Perlu dingat aksi-aksi sebelum ini sudah pun menunjukkan kesan sampingannya bilamana terdapat pemimpin politik dalam negara seolah-olah dipukau apabila melabelkan rakaman video aksi Papa tak ubah sebagai mempercayai sebuah mesin buruk.

Apatah lagi kali ini ianya melibatkan Barisan Nasional khususnya parti UMNO.

Namun MMI yakin aksi kali ini pasti mampu membuatkan Anwar dan juak-juaknya meroyan tak sudah.Lihat gambar di bawah..

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V



Selepas berlangsungnya upacara Perasmian World Innovative Summit for Education [WISE] 2012 yang bertempat di Qatar National Convention Centre [QNCC] di Doha, isteri Perdana Menteri Malaysia, Datin Paduka Rosmah Mansor telah mengadakan pertemuan empat mata dengan isteri Perdana Menteri Turki, Madam Emine Erdogan. 

Kedua-dua isteri Perdana Menteri dua negara ini telah diundang sebagai VVIP dalam majlis yang telah disempurnakan oleh Permaisuri Qatar, Sheikha Moza Nasser. 

Keakraban Emine Erdogan dan Rosmah terserlah dan mereka begitu mesra sekali…Lagi berita dan gambar  Klik Sini.

Kepada yang menantikan aksi ChinaDoll , maaf kali ini MMI tak menyediakan video mahupun gambar sebegitu namun dari bisik-bisik yang MMI dengar dah tak berapa hari lagi dah satu video panas melibatkan anak seorang pemimpin dalam Pakatan Haprak akan didedahkan.

Tungguuuuuuu.....

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels