Followers

Thursday 8 November 2012

Mak Lampir Meroyan Nak Jumpa NAJIB Pasal Nurul ?!!


Apa ke halnya pula ni ? sampai meroyan nak jumpa PM !! Macam-macam hal Mak Lampir ni dulu melalak pasai kes Lynas sekarang ni pun dok melalak lagi !!

Ahli Parlimen Ampang, Zuraida Kamaruddin hari ini menegaskan beliau tetap akan hadir ke program Perdana Menteri biarpun tidak dijemput sebagai tetamu rasmi.

Zuraida berkata Datuk Seri Najib Razak akan melancarkan Yayasan Pembangunan Pondok 1 Malaysia di Masjid Taman Bukit Indah di kawasan parlimennya esok.

"Saya akan hadir esok walaupun tidak dijemput.

"Saya menerima baik dan memberi laluan membenarkan Pejabat Perdana Menteri untuk mengadakan program tersebut di Masjid Taman Bukit Indah.

"Saya berharap agar pihak YAB PM juga bersikap profesional dan mengikut protokol dengan menjemput saya selaku Ahli Parlimen Ampang seperti disyaratkan oleh Jawatankuasa Masjid untuk memberi laluan menggunakan Masjid Bukit Indah untuk program tersebut," kata Zuraida.

Menurut Zuraida, lawatan Najib ke Parlimen Ampang esok adalah kunjungan kali kedua perdana menteri itu dalam tempoh lima bulan. 

Oo nak jumpa join program PM ja !!

Sebelum ni bukan main ! nah sekarang terkinja-kinja pula hehe tak pa lah bagi dia merasa macam mana program untuk rakyat yang selalu PM buat.

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels