Followers

Friday 28 December 2012

MOGOK LAPAR - 8 Orang MATI Di Dataran Merdeka !!!


MMI mengesahkan bahawa mogok lapar oleh anak-anak bangsat cina cauvinis yang kini sedang berjalan di Dataran Merdeka telah mengakibatkan 8 orang daripada mereka MATI !! Berita ini adalah benar cumanya masih belum keluar dalam mana-mana berita utama memandangkan ianya amat serius.

Banyak pihak pasti mahu mendapatkan kepastian apakah punca kepada kematian 8 orang tersebut.Oleh kerana itu MMI akan dedahkan kepada ampa semua.

8 orang daripada peserta yang menyertai mogok lapar di Dataran Merdeka telah didapati MATI KUTU kerana teramat bosan dengan aktiviti yang dilakukan.Malah mogok lapar yang dijalankan tersebut bukanlah mogok lapar sebenar kerana melihat kepada gambar di atas sahaja kita sudah nampak berapa banyak air mineral disediakan.

Hihihi mogok lapar apa bendanya ???  Jom terjah lagi berita daripada blog cucu tok selampit..

Pelik juga anak-anak Cina DAP ini sehingga sanggup mogok lapar kerana bencikan pembukaan kilang Lynas yang majoriti pekerjanya adalah Melayu Islam. Kenapa sakit hati sangat? CTS sebenarnya tidak faham apa definasi mogok lapar sebenarnya. Tidak makan? Tidak minum?

Kalau melihat dari gambar di atas ada air mineral. Tak tahulah lepas tengah malam nanti mereka belasah ayam KFC yang dibuka 24 jam. Hindraf dulupun mogok lapar juga, tapi boleh minum susu. Mogok lapar apanya. Kalau betul-betul mahu mogok lapar, jangan makan dan minum selama 100 hari. Baru anak jantan!!!Lagi gambar dan berita.

Jenis tak sedar diri ni memang susah pantang tengok orang Melayu lebih sikit ... 

MMI.

1 comment:

  1. Air mineral la sgt, ntah2 air gula. Mana nak tau kan, org mogok makanan berat, ntah2 ada biskut dlm beg depa tu, sbb tu leh minum air. Pttnya mogok lapar ni x makan langsung tp biasa la manusia2 bodoh piang camni kan. Mana tahan x makan langsung.

    ReplyDelete

Labels