Followers

Sunday, 30 December 2012

Tu Dia Doktor BOGELkan Pesakit Di Pulau Pinang !!

Gambar Hiasan
Macam-macam hal berlaku sekarang ni , terbaru pula kes seorang doktor tu dah heboh satu Malaysia sebab BOGELkan pesakit.Aduhai pasai apa dia buat lagu tu ? Pertama kali mendapat berita ni terus MMI buat "research' sikit sejauh mana kebenaran berita yang disampaikan.

Akhirnya memang betul bro , dan doktor ni pula katanya orang Pulau Pinang uih tak bleh jadi ni kita kena terjah tengok apa cita..

Kalau nak tau cerita sebenarnya ampa Klik Sini.
v
v
v
v
v
v
v
v
Memang pesakitlah bro pesakit mental hehehe kan dah kena..Terbaiklah Doc !

MMI.

No comments:

Post a Comment