Followers

Monday 14 January 2013

BIADAP Video Cikgu Rogol Anak Buah ??!


Mungkin kerana dah kehabisan idea agaknya sorang mamat yang tak malu mengaku chegu ni cuba merogol pemikiran anak buah sendiri semata-mata bagi memudahkan urusan perjuangan songsangnya.

Perjuangan songsang ini sebenarnya sudah semakin menghampiri penamatnya kerana hari demi hari sikap bongkak , takbur dan "double standard" mereka semakin terserlah.Rakyat yang dulunya termakan dengan janji dan segala putar belit mereka sudah sedar  dan kini hanya menanti masa untuk menzahirkan rasa kecewa dan marah mereka terhadap janji dan cakap-cakap kosong puak-puak Pakatan Haprak.

Terkini semasa himpunan Shamsidar di Stadium Merdeka baru-baru ini si mamat Bard ni dalam ucapannya telah pun menyamakan sebuah kenderaan 4wd yang dinaikinya sama taraf dengan Duli Yang Teramat Mulia Seri Paduka Baginda.

 

Macam mana mamat ni boleh mengaku chegu pastu pula jadi pemimpin politik sedangkan Prinsip Penetapan Panggilan Hormat pun dia tak tau !! ampa baca Sini

Ampa nak hormat ka orang macam ni ? 

Psstt dengar kata lebih dari separuh para peserta yang hadir di Stadium Merdeka adalah mereka yang menerima BR1M dan Kad Mesra Pelajar Hehehe...

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels