Followers

Wednesday, 2 January 2013

Haa Kan Dah Terselak !!

Gambar Hiasan
Kadang-kadang bila kita tak berhati-hati atau ambil mudah dengan sesuatu perkara pasti kejadian buruk mahupun memalukan akan berlaku.Apatah lagi kalau bab mengutuk dan mengata dekat orang ni , jangan main-main silap-silap aribulan makan penampar dengan tapak kaki.

Begitulah juga dengan sikap blogger puak pencacai Pakatan Haprak ni.Seronok bukan main keluarkan cerita siap bergambar lagi dalam blognya jaja seluruh negara tentang satu ceramah oleh Ustaz Fathul Bari tak dapat sambutan.

MMI tak kisah kalau ianya benar tapi perkara yang tak betul pun nak di "spin" lebih teruk takkanlah tuan empunya blog yang tulis cerita tersebut langsung tak buat "homework" ?

Tapi dah begitu sikap mereka sejak azali kita nak buat macam mana..

Semuanya berkenaan gambar satu program ceramah oleh Ustaz Fathul Bari di Bandar Tun Razak baru-baru ni..Rasanya ampa tengok sendirilah senang..


Ish ish sedih sungguh menengoknya , tak sampai 10 orang pun ! Ustaz Fathul Bari tu gang ? Mula-mula MMI tengok gambar ni berdesing juga telinga PANAZ kenapa sampai jadi macam ni ? Pihak penganjur bangang sangat ka sampaikan orang tak ada ni ?

Rupa-rupanya lepas "chek-chek" sikit puak ni menipu rupanya !! Pelik sungguh MMI kenapa nak kena menipu ? Takkan si blogger tu tak ada prinsip dalam menulis ni kot ? Agak-agak lah kalau nak blog "hit" sekalipun takkan sampai gadai maruah semua..

Jom tengok gambar yang sebetulnya..




Nampak dak puak tu punya "spin" macam mana ? Persoalan yang harus kita tanya adalah apa tujuan si blogger tersebut berbuat demikian ? 

Menipu rakyat untuk kepuasan diri ja ka ?Makan diri la bro .. Kan dah terselak !!

Ampa baca lagi dekat blog sahabat MMI ni , anak seberang.

MMI.

No comments:

Post a Comment