Followers

Thursday 31 January 2013

Pemimpin PAS Dah Mula Main SERU-SERU !!


MMI sendiri pun tak pasti apa yang difikirkan oleh pemimpin PAS yang sorang ni.Entah hantu apa yang masuk dalam badan sampaikan dah macam bomoh pun ada.Tak boleh blah bila siap merayu supaya orang Melayu terus berikan sokongan kepada Rejim DAPigs  di Pulau Pinang.

Tak taulah MMI apa yang bagus sangat Rejim DAPigs tu sampaikan mamat pengampu Nik Aziz ni sanggup berkata demikian.Kalau diikutkan sepatutnya pemimpin parti yang kononnya meletakkan perjuangan Islam sebagai yang paling utama ini harus menentang Rejim DAPigs kerana DAPigs lah yang menjadi punca kepada isu penggunaan kalimah Allah oleh bukan Islam.

Tapi lepas MMI amati betul-betul memang logik pun juak-juak ni kata macam tu.Sebabnya dalam perlembagaan parti sendiri pun langsung tak menyebut tentang agama Islam.Jadi tak hairanlah mereka lebih mementingkan kebendaan duniawi dan keakraban bersama sahabat sesyurga mereka dalam pakatan Haprak .
Baca kupasan menarik tentang ini di blog kerispusaka 

MMI nak pesan kepada orang Melayu , sedar dan ingatlah apa yang sudah pun dilakukan oleh Rejim DAPigs sepanjang tempoh 4 tahun ini terhadap rakyat khususnya orang Melayu Pulau Pinang.

Malas MMI nak senaraikan satu persatu , cuma cukup dengan persoalan ini rasanya "macam mana dengan talian internet percuma kepada seluruh negeri yang dijanjikan oleh Guan Eng ? kalau ada sekalipun talian tersebut diibaratkan seperti siput babi dari segi kelajuannya.

Sehingga entri ini ditulis MMI masih menggunakan talian sendiri sebab talian percuma yang Guan Eng janji dah nak masuk habis penggal dah.HABUK PUN TARAK !!

MMI.

2 comments:

  1. Sudah terminum air holy water Dapigs gamaknya.

    ReplyDelete
  2. Jom pakat ramai2 kita bungkus je pakatan ni masa PRU13 nanti. Kuburkan terus.

    ReplyDelete

Labels