Followers

Tuesday 1 January 2013

Sikap Salleh Man BUKTI PAS PP Hanya Pencacai DAPigs


Sikap Pesuruhjaya Pas negeri , Salleh Man berdiam diri berhubung isu cadangan penggunaan perkataan Allah dalam Bible versi bahasa Melayu diselar ahli-ahlinya sendiri.

Lebih dikesalkan mereka , Salleh Man yang juga Yang Dipertua Majlis Agama Islam Pulau Pinang (MAIPP) menafikan Pas negeri terbabit dalam demonstrasi membantah cadangan Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng itu Jumaat lalu.

Ahli Pas seumur hidup, Azmi Jaafar berkata, Mohd. Salleh dilihat lebih mementingkan jawatan dalam parti dan dalam kerajaan DAP Pulau Pinang sehingga sanggup bersekongkol dengan Guan Eng.

“Sepatutnya dia (Salleh Man) sepakat dengan kepimpinan Pas Pusat menolak sebarang usaha membenarkan orang bukan Islam menggunakan perkataan Allah kerana kalimah itu tidak boleh dikongsi.

Mana maruah Salleh Man selaku pimpinan tertinggi PAS di Pulau Pinang ? Mana suara juak-juak PAS khususnya barisan pemuda dan unit sengal mereka dalam isu ini ?

Masih mempertahankan Salleh Man ? Jangan bagi alasan kerana rakyat sudah melihat tingkah laku kamu.

Menidakkan keterlibatan ahli PAS dalam perarakan mengutuk Guan Eng dalam isu kalimah Allah sudah cukup membuktikan bahawa PAS Pulau Pinang hanyalah sekadar parti politik yang lebih mementingkan kuasa bersama Pakatan Laknat daripada mempertahankan Islam seperti yang diwar-warkan oleh PAS kepada rakyat.

Ada sorang Pak Tua yang berpesan kepada MMI , PAS hari ini bukan perjuangkan Islam tetapi mengejar kuasa dengan menggadaikan Islam demi kepentingan politik nafsu mereka-mereka seperti Nik Aziz.

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels