Followers

Wednesday 16 January 2013

Tawaran 1 Sen Kepada Yang Dapat Mendedahkan Siapa Pengendali Blog Anak Sungai Derhaka ?!!!


Sebelum apa-apa MMI kena bagitau setakat 1sen bolehlah kita tawarkan sebab MMI mana ada jual beli tanah berekar-ekar macam mamat-mamat tu.Jadi kira 1 sen tu berbaloilah dengan apa yang dicarikan..

Blog Anak Sungai Derhaka yang sebelum ini bukan main ligat lagi mengutuk sana sini akhirnya turut terlibat dalam kancah saman menyaman ni.Puncanya adalah kerana blog ni banyak sangat buat fitnah khususnya yang melibatkan Perdana Menteri dan isterinya.
Malah blogger ini juga dikhabarkan adalah dalang dan pencacai kepada DAPigs kerana turut bersubahat mendedahkan identiti Pisau.net.
Tindakan begini juga amat diharap oleh kebanyakan bloggers kerana disyaki juga dia adalah pembocor maklumat kepada tawaran RM 1000 untuk sesiapa yang dapat menjadi pencacai DAP membocor identiti blogger Pisau yang sekali gus menjadikan Pisau serta keluarganya terancam
Kali nie dia pulak akan merasa bagaimana dalam buruan seperti Pisau bila bakal ada pembongkaran balik kepada dia sendiri, macam biasa ler bila dema ngutuk cukup handal tapi bila kena tang dema baruler kita tau dia pulak yang menghilang dengan sama telurnya pun turut hilang... amacam baru tau langot tinggi rendah!!! Baca Seterusnya 
Jadi kepada yang berminat bolehlah email kepada MMI detail anak sungai derhaka , insyallah kita bagi 1sen tu..

Psstt nilai 1sen tu pun dah kira banyak tu..

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels