Followers

Tuesday 19 February 2013

Fuiyooo RM3 Ribu Tu Bro !!!!


Manis dan cantik betul awek bertudung ni , tengok ja dah sejuk hati untunglah siapa yang dapat awek macam ni.Senyumannya , matanya aduhai boleh cair hati mana-mana lelaki kat luar sana.Aisey apasal MMI jiwang plak nii ???? 

Untuk makluman ampa gambar awek cantik bertudung kat atas tu tak ada kena mengena dengan apa-apa yang bersangkutan dengan RM3 ribu , saja MMI letak kat situ dan untuk pengetahuan ampa juga kalau ada yang berkenan dengan awek tu boleh pi cari sendiri dan kalau dia masih bujang ampa pi merisik tengoklah..kalau dah berpunya jangan cari pasal takut nanti dapat telur percuma.

Sebenarnya maklumat ni MMI dapat dari sahabat blog cucu tok selampit , cerita dia berkisar kepada jentera siber yang saban hari meraban dalam dunia maya nilah..siapa lagi kalau bukan cai-cai pembangkang yang tak habis-habis buat fitnah tu..

Cucu Tok Selampit dedahkan cai-cai siber pembangkang ni di bayar dan bayaran tu mencecah RM3,000 seorang.Fuiyoo kalau ikut cerita , itu belum masuk gaji dan elaun lagi..Hebat sungguh buat fitnah pun dapat duit puak-puak ni...


Pakcik Kaya! Pakcik Kaya! Dahsyat betul bloggers di bawah Pakatan Haram ni. Untuk projek sabotaj media yang mereka namakan kumpulan mereka sebagai "Sabotaged Media Trooper", setiap blogger Pakatan Haram menerima RM3,000 seorang! Ini mungkin tidak termasuk dengan gaji dan elaun mereka sebagai bloggers pembangkang yang diterima setiap bulan selama ini. Mungkin kumpulan ini juga yang bersungguh-sungguh menceroboh sistem e-akhbar dan e-press Jabatan Penerangan Malaysia semalam. Namun mereka terlupa pelanduk memang mudah melupakan jerat tetapi jerat tidak pernah melupakan pelanduk.Baca seterusnya di cucu tok selampit  

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels