Followers

Wednesday 27 February 2013

Kit Siang Spin Lagi , Rasanya Memang Jenis Anak Beranak Macam Tu Kot Noo ?!!


Macam yang MMI kata dalam tajuk kat atas tu lah..Anak beranak ni memang dah jenis tu kot noo ?? Menipu putar belit dari dulu sampai sekarang tak boleh nak pisah dah..Orang tua-tua kata yang ni buluh tua dah tak boleh nak bengkok dah.

Dah la pandai cabar orang tapi teloq tak ada bila cabaran tu orang terima.Berlagak bukan main tegur sana tegir sini alih-alih bila orang terima teguran tu dia spin macam lain pula.

Bila PM tandatangan ikrar integriti pilihanraya, Lim Kit Siang jadi panas. Dahla Pakatan takut nak sign, dia pertikai pulak apa yang PM buat. Lalu dia kata sejak 2009 indek persepsi rasuah Negara teruk. Dan dia libatkan pemerintahan Dato' Seri Najib. 


Tapi lupakah Kit Siang bahawa dari tahun 2009 sehingga kini Pakatan juga memerintah di beberapa negeri di Malaysia?

Dan Lim Kit Siang bandingkan rekod indeks rasuah pemerintahan Najib dengan pemerintahan Tun Abdullah dan Tun Mahathir...ada ke negeri yang Pakatan pegang masa Tun Abdullah dan Tun Mahathir ?

Bermakna dengan adanya negeri yang diperintah Pakatan, indeks persepsi rasuah jadi teruk.

Kalau bersih sangat, Kenapa Pakatan takut nak sign ikrar integriti tu?

Haa lagi satu awat yang tak cerita pasai janji dalam manifesto DAP dengan PR yang sampai ke hari ni tak tunai-tunai tu ? Nak spin bagi rakyat lupa ka ????

Yang tu pun macai PAS dan juak PR tak reti-reti lagi ka..BANGSAT !!

sumber ikrarpemuda

MMI. 

No comments:

Post a Comment

Labels