Followers

Tuesday 5 February 2013

Nik Aziz Pemimpin Berjiwa Rakyat Mana Ada Mewah-Mewah Macam Najib Tu ?!!


Kalau nak dibandingkan Nik Aziz dengan Najib sudah pasti juak-juak pembangkang akan kata Nik Aziz lah yang lebih baik sebab dia mana ada mewah-mewah macam Najib tu.Lagipun Nik Aziz ni tak suka pada kemewahan dan dia juga diberitakan bergerak kemana-mana tempat pun naik kereta buruk ja tu pun kadang-kadang naik kereta lembu.

Rumah pun mana ada besar-besar macam pemimpin-pemimpin lain.Tok sah dok banding dengan UMNO lah tengok ja rumah si Azmin dengan si Anwar tu senang cita.

Tapi satu ja MMI nak kata dalam dok jaja Nik Aziz ni tak suka mewah-mewah kerja buat pula sebaliknya.Apa depa ingat rakyat ni buta kayu ka ? Gambar di bawah sudah cukup membuktikan lakonan drama swasta terbaik yang sering di sogokkan kepada rakyat.Itu baru satu gambar tak masuk yang lain-lain lagi.


Lagi satu yang baqhalnya juak-juak pencacai di suruh jangan baca langsung Utusan Melayu tapi ampa tengok apa ada dekat sebelah Nik Aziz tu ? Harakah ka tu ???? 

Bercakap sapa pun boleh ye tak ? Untuk makluman ampa semua , baru-baru ni Nik Aziz dengan rombongan sarkasnya seramai hampir 15 biji kenderaan telah disambut dengan begitu meriah sekali oleh penduduk di satu kawasan di Kelantan yang berdemontrasi menyatakan kekesalan dan kekecewaan mereka terhadap Nik Aziz dan kerajaan negeri yang senang cakap BAQHAL !!

Tengok video di bawah..

 

Penduduk bantah tu bro !! Tengok ke tidak kereta-kereta lembu yang dinaiki oleh juak-juak PAS dan Nik Aziz tu ? Besor-besor lembu dia kan ?? Kalau nak tau cerita selanjutnya baca di blog Uruk-Hai 

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels