Followers

Thursday 7 February 2013

PANAZZZZ Balun Adik Sendiri ?!!


Dalam dunia hari ini macam-macam boleh berlaku.Daripada kebendaan sehinggalah kepada hubungan sesama manusia macam-macam boleh jadi sampaikan ada yang jadi caca marba.

Itulah yang berlaku semalam apabila seorang mamat ni terpaksa balun adik sendiri demi mahu menyelamatkan maruah diri dan seluruh ahli keluarga besarnya.

Pelik bunyinya !! nak menyelamatkan diri dan keluarga besarnya sampai perlu balun adik sendiri ? Apa gila ka mamat ni ?
Lim Guan Eng semalam menafikan dakwaan konon adik perempuannya, Lim Hui Ying turut tersenarai sebagai calon Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).
Beliau berkata, adiknya tidak berminat untuk bertanding dan Pengerusi DAP Negeri, Chow Kon Yeow juga mengesahkan nama Hui Ying tidak tersenarai dalam senarai bakal calon DAP.
"Adik saya tak berminat bertanding dan YB Chow berkata nama adiknya tidak ada dalam senarai. Jika adik saya ingin bertanding, tentu beliau telah bertanding dalam tiga pilihan raya lepas.
"Jangan heret saya punya ahli keluarga macam ini," kata Guan Eng pada sidang media di sini hari ini.Baca Seterusnya 
Bagi jalah Guan Eng pun !! lagipun semua orang dah tahu yang parti DAPigs tu adalah parti anak beranak jadi apa yang masalahnya kalau adik sendiri pun nak bertanding ?

Dengan segala isu yang kini melanda Guan Eng dan rejimnya , tindakan beliau yang bersungguh-sungguh mempertahankan adiknya itu hanyalah satu lagi "diversion" yang cuba diwujudkan bagi mengaburi mata rakyat.Isu kecik ja tu bro.... 

Apa yang MMI boleh kata , semua ni POYOO punya cerita..

MMI.

1 comment:

  1. salam ukhuwah.. u have a nice blog.. ada kesempatan ziarah dan follow blog saya ye...

    ReplyDelete

Labels