Followers

Tuesday 12 March 2013

Adam Stacy Adira Join Gelombang Biru TERBAIK !!


3 orang artis muda berbakat besar ini memilih untuk bersama dengan Gelombang Biru @ BN jadi macam biasalah itu hak masing-masing.Kepada juak-juak pembangkang kat luar sana jangan la pula dengki tak ketahuan sebab diaorang ni tak pilih pembangkang.

MMI pun tak pasti mereka ni hadir dalam program mana tapi sekurang-kurangnya mereka menilai dan meletakkan kepercayaan kepada Barisan Nasional.

Dalam masa yang sama ketiga-tiganya merupakan orang Sabah dan sudah pasti apa yang berlaku di Lahad Datu turut mendapat perhatian mereka malah MMI yakin ketiga-tiganya mahukan supaya insiden tersebut segera tamat.

Sebagai rakyat kepada sebuah negara MERDEKA seperti Malaysia sudah tentu setiap dari kita mahukan sebuah negara yang aman dan tenteram.Malah apabila kedaulatan negara diancam kita seharusnya mengembleng tenaga bersatu-padu memberikan sokongan bukan saja kepada usaha kerajaan menangani masalah tersebut tetapi juga memberikan sokongan moral agar para wira negara yang kini sedang berjuang mempertahankan negara terus bersemangat.

Dalam beberapa perkara , MMI rasa Adam , Stacy dan Adira jauh lebih hebat dari Tian Chua kerana mereka tidak pernah menghina negara apatah lagi anggota keselamatan yang berjuang mempertahankan Malaysia.

Psstt baju tu cantik kan ???

MMI.

2 comments:

  1. LEPAS NI PAS MENYALAK LG...ARTIS YNG X SEKEPALE DIORANG KNE BALUN SAMPAI BERSARA..WALHAL ARTIS YG MASUK FUCKATAN DI SEMBAH DI PUJA MCM DEWATARAYA LEBIH DR TOK GARU2 PAS SENDIRI...KEHKEHKEH...

    P/S: ADE LG X BAJU TU? HUHUHUHU

    ReplyDelete
  2. baju tu cantek....klu jual dah beli dah ni...neway thumbs up Adira,Stacy dan Adam..mmg terbaik!!

    ReplyDelete

Labels