Followers

Friday 15 March 2013

Kiram Bimbang Dengan KOMANDO Malaysia ?!!


Dalam setiap peperangan kehilangan anggota sudah menjadi lumrah biasa bagi setiap pasukan tentera.Apatah lagi sekiranya mereka terlibat dalam medan tempur secara berdepan ianya tidak dapat dielakkan namun sebagai orang Islam kita meletakkan segalanya kepada kuasa Allah swt kerana dengan izinya maka sesuatu itu berlaku.

Apa yang berlaku di Lahad Datu sebenarnya merupakan antara medan perang yang menguji tahap mental dan fizikal setiap perajurit negara selain daripada perancangan serta strategi yang disusun.

MMI pasti bahawa para anggota keselamatan yang kini berada di Lahad Datu merupakan pasukan yang terbaik dan bukan calang-calang anggota kerana mereka penuh dengan dedikasi malah jika dikira dari segi keupayaan tentera kita boleh saja melancarkan operasi mengebom ketiga-tiga kampung yang kini dipercayai diduduki oleh pengganas siang dan malam tetapi pasukan tentera kita bukan PENGECUT !! mereka mempunyai perancangan yang rapi bagi menangani insiden di Lahad Datu.

Lihat saja bagaimana peringkat demi peringkat kekuatan ketenteraan kita di tambah dan di bawa masuk semuanya bergantung kepada sejauh mana perkembangan operasi Daulat yang dilancarkan.

Itu belum masuk bab risikan dan intelligent lagi...

Perkara inilah yang tidak diketahui oleh juak-juak pembangkang yang saban hari mencaci para perajurit kita.Namun persetankan semua itu kerana apa yang MMI boleh nyatakan pasukan keselamatan negara bukan calang-calang pasukan kerana maklumat terbaru jelas sudah pun membuatkan Kiram III tak senang duduk.

Nak tau kenapa  ? Ampa tengok gambar kat bawah ni...


Pasti ada yang tertanya-tanya apa kaitan gambar budak ni dengan pasukan tentera kita ? Baca seterusnya di bawah..

Gempar, seluruh Filipina hari ni gempar apabila seorang budak menunjukan wang syiling 50sen yang baru milik Malaysia yang diberikan kepadanya oleh seorang lelaki yang menaiki sebuah kereta berwarna hitam ..

Mau terkencing Kiram bila tengok budak ni pegang Syiling 50 Sen Malaysia..hahahahahhaha

Teringat masa Komando kita letak setem Malaysia di Kompleks Pertahanan Udara Singapura Di Bukit Batok dulu..

Amacam ? Walaupun ianya sekadar satu berita tetapi kesannya...sendiri mau ingatlah !!

Salute sama pasukan keselamatan kita !! 

MMI.

5 comments:

  1. i like malaysian army..the great warrior in the world..

    ReplyDelete
  2. i like!!! kami rakyat Malaysia (pro-kerajaan) tetap menyokong dan mendoakan semua anggota pasukan keselamatan kita selamat dan berjaya. AMIIIN..

    kami bukan macam pro-PR yang tak habis2 menghina dan memperlekehkan pasukan keselamatan negara sendiri.

    jadi kami menyeru kepada semua anggota keselamatan negara serta kaum kerabat mereka agar menghukum PR dlm pilihanraya nanti. PR langsung tidak menghargai anda.

    ReplyDelete
  3. Teruskan perjuangan.Halau lanun Sulu sial tu.Kami tetap bersamamu,Malaysia..

    ReplyDelete
  4. Hidup Malaysia....syahbas kepada ATM dan PDRM...you're are the greatest...hapuskan lanun-lanun sulu spesis dajal tu..bunuh mereka semua..hapuskan petualang negara...AMIN!!!!

    ReplyDelete
  5. sekiranya semua gugur, aku anak melayu sedia mempertaruhkan nyawaku demi mempertahankan bumi ini.

    ReplyDelete

Labels