Followers

Saturday 9 March 2013

Tian Chua Minta NYAWA !!!


Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Tian Chua memberi amaran kepada blogger pro kerajaan agar berhenti menyiarkan berita mengenai kenyataan yang dilemparkan yang dilihat menghina anggota keselamatan.

Tian Chua mendakwa, blogger UMNO yang menyiarkan berita tersebut telah memfitnah dirinya ketika berucap di Puchong dengan menyifatkan pengorbanan anggota keselamatan dengan ayat 'Komando Mati Katak'.

"Perkara ini dirumitkan bila blogger UMNO, termasuk Papa Gomo dan yang lain mereka berita bahawa saya mengeluarkan kenyataan tersebut ketika berucap.

"Ini fitnah yang keterlaluan dan telah membawa ancaman terhadap keselamatan peribadi saya. Saya menasihatkan semua blogger yang menyiarkan berita palsu ini untuk berhenti dalam 24 jam, dan saya akan hantar surat saman kepada sesiapa yang meneruskan sebaran berita palsu ini," katanya dalam satu kenyataan hari ini.

"Tuduhan bahawa saya telah menghina Pasukan Keselamatan adalah fitnah dan pembohongan jahat oleh pemimpin-pemimpin Barisan Nasional (BN). Saya ingin ulangi pendirian saya bahawa saya menghormati kerana Pasukan Keselamatan dan jasa mereka dalam tugasan mempertahankan negara. 

"Saya juga bersimpati dengan anggota-anggota keselamatan yang berkorban atau menjalankan tanggungjawab dalam keadaan yang sangat mencabar," katanya.

Beliau dalam kenyataanya turut melahirkan rasa kesal kerana mendakwa kenyataannya diputar belit oleh pemimpin BN dan blogger-blogger sehingga menerima kecaman yang hebat dari pelbagai pihak.

"Saya amat kesal terhadap pemimpin-pemimpin BN dan juga media yang dikuasai mereka memular-belitkan kenyataan saya sehingga menghasut kebencian orang ramai yang tidak ketahui kebenaran. Ini adalah tindakan yang tidak bertanggungjawab dan bermotif politik," katanya.Baca Selanjutnya 

Kesiannya kat Tian Chua kan ?? Apalah blogger UMNO ni main hantam jaa....MMI nak tanya kalau kes gambar kat bawah ni nak kira macam mana pula ? 

Tian Chua punya kerja ni !!!

MMI.

5 comments:

  1. Pergi jahanamlah lu Cina Tian Chua. Cuba lu tanya itu Anuar dia nyanyi lagu apa?

    ReplyDelete
  2. Cina Celaka ni jgn dimaafkan kesalahannya. Manusia yg tak tau mengenang budi. Selama saya tau nama ni iaitu sebelum dia melibatkan diri dalam politik, dia banyak menyusahkan kerajaan. Kerjanya memang cari kesalahan kerjaan saja. Tak ada sedikit pun yang betul. Dan selayaknya dia ditarik balik kerakyatan.

    ReplyDelete
  3. Dengar ada tawaran RM5000 utk tampar muka Tian Chua ni?

    ReplyDelete
  4. Kalau nk tampar, jgn tampar jenis tampar2 sayang. Kena TAMPAR JEPUN, baru puas ati. Kaw2nye....lekat lima2 jari.

    ReplyDelete
  5. Aku dgr ade org2 PR dakwa kejadian2 tu semua kt sebuah pulau. Semua lakonan tu dibuat kt pulau je. Jd kt felda sahabat tu xde ape2 pn. Ermm...aku cdgkn2...kpd sesape yg dakwa cmtu, kita bagi tiket free ke sabah, utk tracking kt ladang felda tu. Xpe....jgn bimbang. Felda tu selamat...xde ape2 pn. Kalau ade kote, sila pegi situ. Jgn sesedap rasa je anggap ini sandiwara. Apa kejadian berlaku....UMNO nye keje. Kalau le tsunami berlaku lagi kt penang... UMNO nye keje gk, utk cetuskn huru hara kt penang. Ada akai ka.

    ReplyDelete

Labels