Followers

Wednesday 29 May 2013

Masanya PAS HARUS Tinggalkan Nik Ajiz !!


MMI tak pasti kitab apa yang di pegang oleh juak-juak PAS selama ini , jika di ikutkan dari pekik lolong mereka di pentas-pentas ceramah sudah semestinya Islam merupakan pegangan mereka-mereka yang hari ini masih bertahan dalam parti PAS.Dalam sedar atau tidak PAS tidak dapat lari dari seorang manusia bernama Nik Ajiz dan orang ini yang mengaku ulama sebenarnya sudah lama memesongkan perjuangan PAS sebagai parti yang kononnya meletakkan Islam sebagai keutamaan dalam perjuangan politiknya.

Namun makin celupar mereka maka makin berbeza tindak tanduk bukan sahaja pemimpinnya tetapi turut meragut kesetian para juak pencacai PAS yang kini di pergunakan sepenuhnya oleh Anwar dan parti paling rasisi di Malaysia DAPIgs.

Pasti janggal apabila parti yang kononnya menjaga tata-susila pengikutnya kini tidak lagi kisah dengan percampuran di antara lelaki dan perempuan malah para tok-tok aji juga di heret sama untuk sama-sama duduk dengan mereka yang bukan muhrim.Lebih membanggakan para pimpinannya barangkali apabila duduknya juak-juak mereka bersama kaum Cina dan mereka yang jelas tidak menutup aurat.




Fuh apa ada nas atau dalil yang membolehkan mereka-mereka ini bercampur-baur atas nama Islam ????

Jangan risau kerana PAS mempunyai pakar dalam hal ehwal agama dan hanya mereka sahaja yang mampu menyatakan sama ada sesuatu itu boleh dilakukan atau tidak.Teringat isu tangkapan ADUN di atas gerabak keretapi kihkih..Baca Sini 

Dalam pada itu jangan ada sesiapa yang mengaku alim ulama kerana sesiapa sahaja yang berada dalam kelompok tersebut dan di lihat berada di sebelah UMNO mahupun kerajaan maka mereka PASTI bukannya ulama mahupun orang-orang agama kerana tersasar jauh dari Islam.Kononnya kerana menyokong UMNO yang kini di tuduh sekular.

Hihi apa tindakan juak dan pemimpin PAS hari ini lebih Islamik ??


Banyak lagi kalau nak di catatkan disini namun persoalannya di mana manusia yang mengaku ulama itu tatkala perlakuan sebegini didedahkan dan di mana teguran yang seharusnya dibuat ?? Sehingga ke hari ini yang kita dengar hanyalah penafian.

Apa mungkin kerana ianya melibatkan kroni-kroni sesat dalam PAS ??

Ayuh PAS , kalau UMNO boleh saja di caci maki hingga dengan syaitan pun sanggup bersahabat masakan parti yang ada ulama agung ini boleh membisu apabila sahabat sendiri bergelumang dengan najis ?? Mana tegurannya ?? Mana tindakannya ?? Oh ya mana HUDUDnya ?????

Malah kenyataan terbaru dari Nik Ajiz ulama hampas yang kamu dewa-dewakan selama ini jelas merupakan bukti bahawa beliau bukan membawa sifat seorang ulama apatah lagi sebagai orang yang mengaku Islam tidak ada langsung dalam dirinya sifat kasih dan maaf , sedangkan Allah swt boleh memaafkan umatnya ?

“Tidak boleh sesiapapun mengatur usaha untuk mengadakan kerjasama antara Pas dan Umno apa lagi secara senyap-senyap, parti ini terbuka kepada orang ramai dan milik ahli.

“Saya tidak bagi, selagi saya masih hidup saya tidak akan benarkan usaha untuk menjalin kerjasama Pas dan Umno dilakukan,” ujarnya.

Nik Aziz berkata Umno sejak awal lagi menolak dasar Islam sebagaimana yang diperjuangkan oleh Pas.Baca Selanjutnya 

MMI tak nak ulas banyak sangatlah cumanya kenyataan di atas tu rasanya umpama meludah ke langit akhirnya jatuh ke muka sendiri.

UMNO menolak Islam ?? Apakah PAS hari ini benar-benar membawa Islam seperti mana yang sepatutnya atau PAS mempergunakan Islam bagi kepentingan politik mereka dan politik dendam seorang pemimpin bernama Nik Ajiz yang mengaku ulama ???


MMI yakin dan penuh percaya di luar sana ramai orang-orang PAS yang jauh lebih layak memimpin parti tersebut dan mampu menjadikan Islam itu sebagai wadah terbaik dalam usaha kita bersatu demi kemajuan dan kemakmuran bersama khususnya dalam kita membina serta mempertahankan Bangsa , Agama dan Negara.

Dah sampai masanya PAS dan seluruh ahlinya menolak Nik Ajiz dan kembali dengan pendirian Islam yang dulunya kamu agungkan.

#Melayu bangsa dominan di Malaysia dan sinonim dengan agama Islam maka dengan itu tidak akan kuat Islam sekiranya bangsa Melayu berpecah dan runtuh.Kuat Bangsa Kuat Agama Insyaallah Islam Terus di Persada.

MMI.

7 comments:

  1. DAP ISLAM LA SANGAT

    ReplyDelete
  2. Ponik salahkan umno pasal dia tak bleh jadi MB lagi.

    ReplyDelete
  3. Islam, tp imannya sgt diragukan. Tidaklah akan ditemui org beriman yg menentang usaha berbaik baik sesama Islam, dan tidaklah akan ditemui org beriman yg berkerjasama dgn sikafir utk menjatuhkan sesama Islam.

    ReplyDelete
  4. RADIO BUROK NI DAH TAKBLEH PAKAI. PERCAKAPANNYA MACE ORG TAK PEGI SKOLOH SGT2 MENGELIRUKAN. PATUTLA DIA SAYANGKAN LIM KIT SIANG & LEE KWAN YEW DARI PEMIMPIN NEGARA. KESIAN SAMPAI KETUA PERBODOHKAN RAKYAT KELATE TTP RAKYAT KELATE SGT2 BANGO DGNNYA.

    ReplyDelete
  5. Org prtama yg ptut kna ludah ialah nik ajis...yg ke 2...nik ajis... yg ke 3... pn nik ajis... dajal yg btopengkn ularmak... mkin tua mkin sial dia ni...

    ReplyDelete
  6. siapa lah Nik Ajis sekarang ni, nak bagi arahan selagi dia hidup UMNO-Pas tak bole bersatu..Pelik aku tengok si tua ni dah nyanyok kot dia ni..memang sah tak boleh fikir dengan waras..dah tak jadi MB lagi tu dok le diam-diam, bersihkan hati dan fikiran, jangan asyik nak berdengki hati dan berdendam, bersediala nik ajis bila2 saje kamu akan di panggil mengadap tuhan, jangan nnt mati mata kamu tak tertutup rapat sbb ada dendam kamu masih tak tercapai..kalau UMNO-Pas nak bersatu biak pi la, kan kita sebangsa dan seagama, mmg digalakan kita bersatu supaya kita kuat menentang bangsat yang mula kurang ajar ni..allahuakbar!

    ReplyDelete
  7. JIKALAU SEBEGINI LAGI SIKAP NIK AJIS GERENTI MATI DALAM KESESATAN. KENAPALAH ORG YG DIANGGAP ALIM OLEH PENGIKUTNYA MENGANJURKAN PERPECAHAN UNTUK UMMAHNYA. ATAU MMG KETURUNAN CELAKO3 MUNGKIN NIKAZIZ NIKMAT.

    ReplyDelete

Labels