Followers

Saturday 11 May 2013

Mat Sabu MERINTIH GAGAL Kali Ke 3 HINA RAKYAT MALAYSIA !!!


Mat Sabu , siapa yang tak kenal ! berasal dari Tasek Gelugor dan tak pernah bertanding di Tasek Gelugor semenjak beliau menyertai politik.Sebagai seorang pemimpin kononnya yang perjuangkan Islam malah orang nombor dua dalam parti PAS , Mat Sabu ternyata DAYUS dan PENAKUT kerana tidak berani bertanding di kawasannya sendiri.

Hahaha ada orang kata dia ni suka pi menyibuk rumah orang sampaikan bukan rumah saja yang di sibukkan habis segala bini orang dia sapu.

Dalam pilihanraya ke13 baru-baru ni Mat Sabu sekali lagi lari jauh-jauh dari kawasan sendiri dan bertanding di Pendang.Nah katanya dia buat gila lagi kali ni di Pendang !!

Mat Sabu menghina rakyat Malaysia lagi apabila berkata  “Kita mahu PBB mengawal pilihanraya Malaysia..”.. Pengkhianat negara bernama Mat Sabu ini tidak habis-habis cuba mengganggu gugat keamanan negara.Dunia begitu menghormati kredibiliti Malaysia namun pakatan haram begitu terdesak mahu menjatuhkan maruah negara.

Mat Sabu merupakan seorang manusia bodoh yang sanggup menjadi balaci dan hamba sesiapa sahaja demi pangkat dan harta. Beliau  bersekolah di Pulau Pinang dan mendapat SPM dengan kelulusan gred 3. Kemudian menyambung pelajaran jurusan pemakanan di ITM pun separuh jalan pada 1975 apabila terkandas dalam pelajarannya. Dengan ertikata lain pakatan haram sememangnya terdiri dari penjenayah dan mereka yang kurang cerdik.

Beliau telah menghina orang siam yang ada di Pendang tempat dia bertanding. Mat Sabu tidak pernah ambil tahu tentang kawasan yang beliau bertanding sehinggakan  kaum mana ramai di Kg Titi Akar, Padang Siam, Sungai Tiang dan Padang Pusing pun tak disedari oleh beliau. Itu merupakan tempat lahirnya Siam di Malaysia.

Mat Sabu yang hanya berkelulusan gred 3 dalam SPM dan tidak mampu habiskan pengajian pemakanan di ITM ini telah merendahkan kebolehan Rakyat Malaysia untuk mentadbir negara dengan acuan kita sendiri.

Terdesaknya Mat Sabu sehingga mendewakan komunis yang telah membawa banyak kesengsaraan terhadap rakyat negara kita. Kini Mat Sabu mahu mengundang penderitaan dan kesengsaraan itu sekali lagi dengan menjual negara kepada DAP Diktator dan Komunis pula.mykmu.net 

Mat Sabu kerana keceluparannya beliau kalah di Pendang.Alo mamat-mamat PAS , Timbalan Presiden tu kenapa biar kalah ? Malu lah wei ampa nak simpan lagi ka Mat Sabu ??? Orang Tasek Gelugor kata dia ni bukan boleh pakai !!!

Bang Mat bila nak balik Tasek Gelugor boleh pekena teh tarik secawan dua !!!

MMI.

3 comments:

  1. Matt Sabull badut sarkis politik PR..orang-orang Tasek Gelugor sendiri pun tak suka dengan badut sarkis macam dia..

    ReplyDelete
  2. untok mat sabu..

    http://youtu.be/JBtbEE9V9qw

    ReplyDelete
  3. orang Pendang memang bijak. Salute ! dia tu mmg kaki sembang di kedai kopi kat seksyen 18 shah alam ni. berkawan ngan pakcik2 pesara. tak sakit purua2 sakit nak dapatkan simpati. mcm ni org PAS pilih jadi pemimpin. memang tak dak akal kalau sokong dia. tahniah orang Pendang. saya bangga dengan anda semua menolak muka penipu ni

    ReplyDelete

Labels