Followers

Tuesday 14 May 2013

Minah Gila Seks MOHON MAAF !!


Sebelum ini MMI ada memuat naik video rakaman aksi gedik dan gila seks seorang artis wanita yang menggemparkan apabila dengan selamba menyebut perkataan spender merah dan bra merah Baca Sini 

Setelah aksi tersebut menjadi sensasi dan panazzz si artis tersebut kini memohon maaf.

Setahu kami, Keek ini macam Twitter versi video yang mana ramai artis dan juga para selebriti menjadikan medium ini sebagai salah satu cara interaksi baru bersama peminat agar mereka berasa lebih dekat.

Tapi lain pula yang terjadi kepada pelakon ini yang juga adik kepada pelakon komedi popular, Sharifah Shahirah yang kalau dilihat seakan cuba meraih publisiti.

“Hai saya Sharifah Sakinah, saya hack telefon Anzalna sebab nak populariti yang tinggi. Hari ini saya pakai lipstik merah, spender merah dan bra merah. Tak sabar nak tunggu orang kutuk,” itulah antara yang dikatakan.

Ketika dihubungi, Sharifah Sakinah mengakui bahawa video itu dilakukan hanya sekadar suka-suka dan tidak menyangka caranya di dalam video itu mengundang rasa kurang senang ramai pihak.

“Memang betul ketika itu saya buat Keek guna akaun Anzalna, tapi ketika itu saya cuma mahu main-main bersama Anzalna tidak sangka pula perkara ini boleh kecoh dan mengundang tidak senang ramai pihak”

Sakinah turut memohon maaf kerana menggunakan ayat yang kurang manis dan megakui silapnya dan akan lebih berhati-hati sebelum melakukan perkara yang boleh tersebar luas seperti di internet.

“Saya mohon maaf sangat kalau ada yang terasa dengan tingkah laku saya. Kadang-kadang kita sebagai manusia biasa bukan sedar,” ujarnya lagi.sumber 

Banyak sangat dah artis yang perangai macam ni buat dulu lepas tu minta maaf.Yang hairannya tak ada otak ka masa buat semua tu ? Dalam isu minah gila seks ni nampak semacam tengah mabuk ja..Nak jadi artis jadilah buatlah perangai elok sikit..Jangan bagi malu bangsa !!!

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels