Followers

Tuesday 7 May 2013

REMEMBER !! WE May Win The War But We Lose The Battle !!!


Pilihanraya ke-13 sudah pun melabuhkan tirainya dan seluruh negara kini faham bahawa Barisan Nasional telah pun sekali lagi di berikan mandat bagi memimpin negara Malaysia.Alhamdulillah Datuk Seri Najib semalam sudah pun  mengangkat sumpah sebagai Perdana Menteri dan kini Barisan Nasional kembali sebagai sebuah kerajaan.

Pertamanya MMI nak ucapkan tahniah dan syabas kepada semua jentera BN di Kedah kerana telah berjaya mengembalikan Kedah kepangkuan Barisan Nasional.Tak lupa dan sekalung tahniah buat para bloggers di Kedah yang bertungkus-lumus sepanjang dan sebelum pilihanraya.MMI tahu kerja buat mereka bukan senang walaupun ada setengah pihak mungkin langsung tidak tahu akan kewujudan mereka tetapi percayalah peranan yang mereka mainkan tidak boleh di nafikan.SYABAS !!

Begitu juga dengan negeri-negeri lain , sememangnya segala kerja buat dan penat lelah semua amat-amat MMI hargai.Sebagai bloggers MMI faham benar bagaimana perasaan masing-masing apabila malam keputusan mula di umumkan.Berdebar dan ada yang emosi namun itulah hakikat yang harus kita terima kerana rakyat yang menentukan.Apa pun jutaan terima kasih kepada seluruh rakyat Malaysia yang telah menunaikan kewajipan masing-masing.

Selain dari itu MMI mahu mengajak semua untuk sama-sama melihat kepada satu persoalan.Apakah kita sebenarnya sudah menang ?? 

Pasti ada yang pelik dengan persoalan tersebut namun itulah hakikatnya ! Percayalah kita sedang berjuang sendirian dan segala penat lelah kita kini sedang dikianati oleh rakan sendiri.

MMI terus terang hilang percaya kepada puak-puak ini dan mereka cukup pandai berlakon.Kini ianya semakin jelas dan nyata , permainan paling celaka yang telah mereka lakukan cukup untuk memberikan gambaran siapa mereka sebenarnya.

Oklah MMI tak nak ulas banyak sangat , cumanya orang-orang Melayu harus sedar bahawa kita sedang berjuang sendirian !! Jangan lagi ada percaya kepada bangsat-bangsat lain sekiranya kita mahu terus berjaya !!

Macam yang MMI katakan diawal tadi INGATLAH !! Kita mungkin MENANG Peperangan ini tetapi kita kalah dalam PERTEMPURAN...Fikirkan...

MMI.

2 comments:

  1. BOIKOT URUSNIAGA DENGAN ORANG CINA..!!!

    ReplyDelete
  2. Hapuskan kekuatan mereka...pusat hiburan, judi dan haramkan arak di bumi melayu kita tak perlukan semua tu....

    ReplyDelete

Labels