Followers

Monday 10 June 2013

RBA ~ Kit Siang MENGELUPUR Cuba Alih Tumpuan Dengan BRIGED DDD !!!


Nampaknya pendedahan berkenaan Red Bean Army (RBA) DAPigs oleh mereka yang pernah terlibat secara langsung dalam kumpulan rahsia bawah tanah itu menyebabkan Kit Siang bapa kepada segala bangsat rasis kini mengelupur.

Beliau bukan sahaja mengelupur malah kini di beritakan semakin bangsat apabila secara langsung cuba mengalih tumpuan rakyat dengan menyebarkan fitnah bukan sahaja kepada UMNO tetapi turut melibatkan Tun Mahathir.

Kihkih punya terdesak sampaikan sanggup mereka cerita , apa barang Kit Siang briged apanya ????

Berikut merupakan kenyataan si bangsat rasis ni ,

Umno yang lebih kaya menubuhkan pasukan khas "Briged DDD" bermaksud Demonise(burukkan)/Destroy(hancurkan) DAP dan bermimpikan "Read Bean Army" direka sebagai percubaan untuk menjatuhkan DAP semasa pilihan raya, kata Lim Kit Siang baru-baru ini.

Dalam usaha menepis khabar angin mengaitkan parti itu kepada kumpulan 3,000 orang pahlawan digital dinamakan mengikut pencuci mulut masyarakat Cina, ahli parlimen pembangkang veteran itu berusaha menterbalikkan meja ke musuh politiknya dengan menuduh penasihat rapat kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak mendanai skim rahsia dan sulit untuk "memburukkan dan memusnahkan DAP", semenjak September lepas.

"Bertambahnya dakwaan keterlaluan dongeng 3,000 tentera siber "Red Bean Army" yang dibiayai DAP dengan bajet RM100 juta sehingga RM1 bilion sejak enam tahun lalu adalah salah satu tugas Pasukan "DDD" yang penuh kerahsiaan itu," kata ahli Parlimen Gelang Patah itu.

Penipuan paling terancang itu di sambung lagi dengan satu lagi fitnah oleh Kit Siang ,

"Siasatan lanjut menunjukkan bahawa konspirasi yang dibiayai Umno/BN untuk memburuk-burukkan dan menghancurkan DAP (Pasukan DDD) mempunyai pusat arahan tertinggi dan telah digerakkan pada September tahun lepas atau lapan bulan sebelum pembubaran Parlimen pada April dan bukan sekadar tiga bulan yakni pada bulan Januari seperti yang disangkakan sebelum ini," tambah beliau lagi.

Tugas "Briged DDD", menurut Lim adalah untuk membangkitkan kesangsian dalam, konflik dan perselisihan di dalam DAP, memburuk-burukkan dan merosakkan kredibiliti, integriti dan keyakinan orang ramai terhadap pemimpin-pemimpin DAP dan menggambarkan imej DAP sebagai parti cauvinis Cina yang anti-Melayu dan anti-India.

Beliau berkata pasukan itu telah memulakan serangan terhadap DAP selepas pemilihan parti itu pada 16 Disember lalu dengan mencanangkan masalah teknikal terhadap keputusan pengundian parti itu untuk penyelewengan utama dan menolak bagi pembatalan pendaftaran sebagai sebuah entiti politik.Selanjutnya baca SINI

Nampak sangat semacam punya puaka dok pukoi canang malah jika di teliti ianya jelas merupakan bukti bahawa DAP memiliki RBA !

Gambar Hiasan
Seperkara yang harus semua faham adalah dengan pergerakan jentera siber dan media sosial puak-puak pembangkang semenjak 2008 yang lalu  malah mungkin sebelum itu lagi , apakah yang di nyatakan oleh Kit Siang itu benar-benar relevan ?

Secara logiknya berdasarkan momentum pembangkang khususnya jentera sibernya dalam melakukan serangan terhadap Barisan Nasional perkara sebesar ini amat MUSTAHIL sekali hanya di keluarkan kepada umum setelah keputusan PRU13 di umumkan oleh SPR.

Malah paling bodoh sekali , Kit Siang sendiri mengesahkan yang ianya sudah bermula sejak 8 bulan sebelum pembubaran parlimen !!

Aduhai bangang benor , dengan serangan bertali arus dari media-media pembangkang terhadap kerajaan BN di tambah pula dengan matlamat untuk menguasai PUTRAJAYA apakah maklumat ini hanya di keluarkan sekarang ?

Apakah maklumat ini hanya di ketahui oleh Kit Siang minggu ini ? Jika YA sudah pasti ianya adalah sesuatu yang tidak masuk akal dan tidak relevan melainkan fitnah terancang bagi mengalih tumpuan terhadap RBA.

8 bulan bro !! MUSTAHIL baru kini maklumat ini sampai ke tangan pembangkang.

Apa yang pasti ini merupakan COBAAN Kit Siang bagi mengalih tumpuan terhadap isu RBA.

JANGAN LUPA YANG TU !!!

Seperkara lagi mengapa di kaitkan dengan Tun Mahathir ?? 

Hahahaha KANTOI lagi beb !! Kaitkan dengan Tun Mahathir , tujuannya untuk mendapatkan kepercayaan dari mereka-mereka di luar sana supaya fitnah tentang Briged DDD ini mampu dan berterusan memberikan kredit kepada pembangkang khususnya dalam usaha DAP untuk menyembunyikan kaitan mereka dengan RBA.

Dan jangan lupa juga tindakan Kit Siang mengheret nama Tun Mahathir dalam perkara ini adalah satu lagi tindakan penuh RASIS yang cuba di sogok oleh mereka kepada rakyat.

Tun Mahathir adalah bekas Perdana Menteri dan punyai nama besar dalam politik maka ianya di lihat mampu dijadikan sebagai umpan untuk mendapatkan kepercayaan rakyat.

BIJAK , BIJAK tapi BODOH Kit Siang ni...Klik SINI

MMI.

2 comments:

  1. Kenapa LKSbaru kini bercakap hal DDD tajaan UMNO..?

    Pelik nye....masa kempen pilihan raya lepas tak pulak masukkan perkara ini dalam bahan kempen.....

    Dasar Nak Alih Pandangan .......cerita baru diwujudkan.....
    Orang Melayu yang menyokong tu...masih belum nampak ke tembelang LKS tu....Apa yang Korang Dapat ?

    ReplyDelete
  2. Dah jenis DAPigs semuanya bebal bebal belaka.

    ReplyDelete

Labels