Followers

Sunday 14 July 2013

Dia Cari Makan Yang SALAH PAS & PKR ?!!!


Apa lagi yang boleh MMI katakan selain daripada mengelengkan kepada sewaktu pertama kali menatap gambar ini.Namun ada sesuatu yang terlintas di fikiran MMI apabila memikirkan mengapa kejadian seumpama ini boleh berlaku hari ini ?

Sebelum ini malah sejak dulu kita jarang sekali mendengar bangsa lain mahupun mereka yang bukan beragama Islam berani menyentuh perkara-perkara yang berkaitan dengan Islam apatah lagi menjual barangan seperti Al-Quran.

Kini pelbagai perkara berlaku dan hampir pasti ada penyebabnya !

Penyebab serta mereka yang menjadi sebahagian daripada berlakunya kejadian seumpama ini adalah parti PAS dan pemimpin PKR yang sebenarnya GAGAL mencorakkan kefahaman ISLAM dalam Pakatan Haprak sehingga akhirnya seluruh rakyat khususnya mereka yang bukan beragama Islam keliru dalam beberapa perkara.

Semuanya bermula dengan isu kalimah Allah , penggunaan ayat Al-Quran oleh pemimpin DAP dalam ceramah mereka , kenyataan-kenyataan celaru dari pimpinan PAS selama ini , isu kebebasan beragama dan banyak lagi yang menyumbang kepada apa yang sedang berlaku kini.

Percayalah cinabeng dalam gambar di atas hanya mencari makan dan beliau langsung tidak sedar tindakannya menjual Al-Quran digital itu sebenarnya salah dan menyingung sensitiviti masyarakat Islam kerana yang bersalah adalah PAS dan pemimpin PKR yang lainnya.

Lagi berita dan gambar di mpp 

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels