Followers

Friday 19 July 2013

GEMPAR ZOMBIE Di Pulau Pinang ?!!


Fuh kalau di ikutkan zombie yang selalu kita tengok dalam cita omputeh tu berlaku di luar negara ja.Malah yang paling hampir pernah di ceritakan dekat Jepun hihihi tapi semua tu dalam filem lah.Tapi kali ni agak pelik sikit sebab citanya di Pulau Pinang.

Wallawehh biar betul di Pulau Pinang ?? 

Huhuhu sabar-sabar cita dia macam ni , semalam sewaktu MMI keluar dengan teman-teman nampaklah punya ramai orang beratur dekat satu kedai "fast food" ni , dalam masa yang sama kenderaan yang masuk laluan "drive thru" punyalah panjang.

Dalam kepala otak dah ingat dah ni mesti ada apa-apa yang di tawarkan tak barang , makanan percuma !! Rupa-rupanya ada "special offer" kepada pembeli untuk dapatkan barang mainan !! 


Laa yang tu ja sampai perlu beratur panjang ?? Ish ish...Tapi ada lagi yang lebih teruk dari tu bukan setakat ramai dan panjang siap tak ada adab lagi dan sanggup pula jadi "zombie" tak percaya tengok gambar kat bawah ni...

JAKUN sungguh !!
Huh memang macam "zombie" pun !! memetik kenyataan daripada blog cucu tok selampit  , Warga Penang memecahkan pintu McDonalds di Prangin Mall yang terletak bersebelahan dengan Komtar, pagi semalam. 

Mereka tidak bercadang untuk merompak McDonalds sebaliknya hanya berebutkan Happy Meals yang mengandungi patung plastik watak filem "Despicable Me 2"!!! Patutlah DAP kekal memerintah di Pulau Pinang kalau mentaliti Rakyatnya memecahkan pintu kedai hanya untuk patung plastik! 

Amat memalukan bagi Rakyat Malaysia bertindak sebegini. Khabarnya patung watak "minion" habis terjual pada pukul 11.00 pagi! Kelakuan mereka ini mengingatkan CTS kepada watak "zombies" dalam filem World War Z. Tak berakal langsung.

Cuma satu ja MMI nak perbetul sikit kenyataan blogger cucu tok selampit tu , kebanyakkan yang buat perangai serupa "zombie" ni majoritinya adalah suku sakat puak sebangsa dengan DAPigs tu jadi kurang sesuai sikit kalau tulis warga Penang .. rasanya tulis puak cinabeng Penang lagi bagus bro...kihkih

MMI RASIS ?? Kepala hotak ampa , tak ada ADAB !!

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels