Followers

Friday 19 July 2013

PENJARA Alvin Vivian UMPAMA PENJARA Pembangkang !!!


Pertamanya MMI nak ucap TAHNIAH kepada pihak yang terlibat kerana telah mengambil satu keputusan yang rasanya telah memuaskan hati banyak pihak di Malaysia kerana BERANI memenjarakan pasangan bangsat Alvin dan Vivian di atas tindakan biadap mereka.Klik Sini 

Walaupun tak sepenuhnya rasa puas hati tu tapi sekurang-kurangnya dah berani kenakan tindakan..Tak apa lepas ni belajar pelan-pelan untuk kenakan tindakan lagi naa...

MMI tak nak cerita banyak cumanya tindakan memenjarakan dua cinabeng ni , MMI umpamakan seperti memenjarakan puak pembangkang kerana sebelum ni ada di kalangan pemimpin pembangkang yang bukan main lagi sokong LGBT dan ada segelintir yang senyum lebar bila dapat bergambar dengan bangsat 2 ekoq tu.


Jangan lupa anak Anwar ni pernah mempertikaikan undang-undang yang digunakan pihak berkuasa di negara ini dalam menangani gejala Lesbian, Gay, Biseksual dan Transeksual (LGBT).

Menurutnya, selain daripada tempat awam, pihak berkuasa tidak wajar untuk mengambil tindakan terhadap mereka yang terlibat dengan gejala tersebut.

Menyifatkannya sebagai tidak menghormati privasi seseorang, tindakan tersebut juga katanya tidak membawa sebarang nilai Islam.Baca selanjutnya di SINI dan SINI 

Berdasarkan dari apa yang telah puak pembangkang ini lakukan maka rasanya tak salah MMI umpamakan tindakan memenjarakan pasangan bangsat tu sama seperti mana memenjarakan pembangkang.

Kepada pak-pak lebai PAS , ampa tak mau ka ajak DAP dengan PKR turun ke jalan raya buat demo bantah sebab apa penjarakan Alvin dengan Vivian ???

MMI

1 comment:

  1. Ishh..kesian aku dengan betina sundal ni..terpaksa tutup muka dengan baju diMahkamah sebab dia malu berpakaian lengkap..selalunya dia ni dok berbogel..kalau ikutakan hati sapatutnya 2 ekor cina sial ni di bogelkan serta diletakkan di dataran Merdeka untuk tontonan ramai..tapi takpe..kat penjara tu para banduan boleh la ajak dia buat projek ganas lak..

    ReplyDelete

Labels