Followers

Sunday 28 July 2013

Mana Pi TANDA PUTERA ?? Melayu Makin BANGSAT Ka ????????


Apa kena MMI pun tak tau tapi nampak sangat asyik-asyik mengalah tetapi kalau bab puak cauvinis tu semua boleh belaka.Apa hal yang sampai ke tahap BANGSAT ni ? Sedar ke tidak kalau setakat bercakap sampai mati pun Melayu akan terus lembik.

Hunuslah keris macam mana pun , puak-puak bangsat kat luaq sana gelak ja sebab dia dah tau dah Melayu berani bercakap ja .. gertak sikit bagi macam-macam hahahahaha depa gelak ja bro dalam hati pula siap kata BODO PIANG !!!

Dulunya bukan main TANDA PUTERA ni ada adegan yang menyentuh sensitiviti kaum cauvinis tu , macam-macam melalak akhirnya apa jadi bayang Tanda Putera pun nampak.

TANGGUH ?? Tangguh sampai bila ? Sampai Melayu dah jadi bangsat ka ???


Nah sekarang senang ja sebuah filem "new village - Kampung Baru Cina" yang bakal ditayangkan pada 22/08/2013 seolah-oleh free give dari kerajaan untuk dibelasah oleh pro-melayu Islam yang mana di dalam video KBC ini menunjukkan bahawasanya POLIS JAHAT dan KOMUNIS BAIK?

Mereka sengaja membariskan pelakon majoritinya cina untuk menyindir Polis Melayu yang pada masa itu di bawah pemerintahan British.

FINAS pula sudah semestinya sudah pun meluluskan filem ni sebab tu dah sedia untuk di tayangkan.Bulan OGOS brader ! Bulan kemerdekaan negara kita tu !!!

Persoalan kenapa filem ini mudah dilepaskan sedangkan TANDA PUTERA ???? Baca Selanjutnya 

Memetik kenyataan daripada Halim Tuah yang di siarkan oleh blog taipanmaster , Tidak cukupkah buku-buku tulisan Dr Qua Kia Song dan sekutu ekstrimisnya yang secara terang-terangan cuba menulis semula sejarah kemerdekaan Negara ini?  Mengapa begitu mudah filem dan buku yang secara jelas cuba menyeleweng fakta sejarah dan menghasut rakyat dibiarkan bermaharajalela?

Saya menyeru agar kabinet mengkaji semula dasar kerajaan berhubung penerbitan filem dan buku sedemikian rupa. Dan saya rayu agar kebenaran untuk menayangkan filem "Tanda Putera" yang telahpun dipersetujui oleh kabinet disegerakan tayangannya.Seterusnya 

AYUH kepada semua NGO-NGO Melayu dan mereka yang mengaku pejuang Melayu BANGUN !! Gerakkan seluruh kekuatan kita dan pastikan filem "New Village" produk cauvinis ini di halang daripada di tayangkan seperti mana yang berlaku terhadap filem TANDA PUTERA.

Gerakkan usaha ini dan jangan sesekali berundur , dah cukup dengan apa yang berlaku .. Sesiapa sahaja yang bersuara atau menghalang gerakan ini bererti mereka juga sebenarnya adalah musuh Melayu !!

MMI

2 comments:

  1. Tanya Najib lah. Sebab pengecut mcm takde kotey. Step down jer.gantikan dgn org lain. Makin lama makin jadi liability pada BN.. nak nya bini kesayangan najib tuh. Berubahlah BN sebelom hancur.

    ReplyDelete
  2. Kak Mummy, dah naik kematu jari ni menulis tentang kebebalan pemimpin UMNO kini, namun , UMNO cam tu gak, kali ni, biak pila kat UMNO tu, sekarang ni dah dihingapi penyakit berjangkit, macam MCA dan MIC, tak lama lagi , tinggal 'nama je'. Tak da apa nak kita bisingkan lagi. UMNO hanya kisah pasal projek je yang bolih 'masuk' poket..yang lain..bolih jalan.

    ReplyDelete

Labels