Followers

Monday 1 July 2013

PAS Pasca MODEN , SEMUA BOLEH !!!


Gambar kat atas tu MMI jumpa dalam internet ja , jadi ampa semua jangan pula main tuduh-tuduh sembarangan sebab rasanya budak pompuan dalam gambar tu nak melahirkan rasa sayangnya dia pada parti PAS sebab tu lah diabadikan gambar-gambar sedemikian.

Siap tokak-tokak batang bendera lagi kihkih steadylah PAS jika melihat kepada momentum parti PAS sekarang ni fuh jauhhhhhhhhh sangat kalau nak di bandingkan dengan dulu-dulu.Mana taknya sekarang ni PAS dah masuk pasca moden dah apa yang dulunya tak boleh sekarang ni dah boleh cuma ada syaratnya.

Syaratnya mudah je bro , janji sokong Pakatan Haprak haa apa pun boleh dari cerita skandal seluar dalam merah dalam gerabak keretapi sampailah ke kalimah Allah semuanya boleh.

Tapi ada juga yang kena sound dan kena tindakan haa yang tu mereka-mereka yang seangkatan dengan Hasan Ali dan Nasarudin.

Jangan main-main bro , rampas arak di kedai serbanika kompom kena buang parti huhuhu bercakap tentang perpaduan sesama Islam kompom kena panggil lembaga disiplin parti.Haaaaaa ada beza sekarang kan ???

MMI perati punya perati perubahan itu tidak sampai disitu saja lebih dari itu maka benarlah PAS sedang melakukan perubahan cuma puak-puak tu tak sebutlah tranformasi takut sama dengan UMNO dan BN.

Cuba ampa tengok gambar kat bawah , ini satu lagi perubahan PAS yang MMI kata pasca moden...


Abby tu beb..dia ni selalu naik pentas ceramah mahupun program-program yang disusun PAS dan ramai juga mat-mat kayu PAS dan minah-minah kayu PAS yang terdongak dan tak kelip-kelip mata menengok si Abby ni kat atas pentas.

Tak apa lah MMI bukan sakit hati apa pun cuma sebagai seorang selebriti yang PAS sendiri iktiraf untuk membenarkan dia naik ke pentas bercakap soal akidah , agama dan lain-lain adakah Abby boleh saja dibiarkan mengeluarkan kenyataan seperti di atas ?

Alo brader Ajiz dan sesiapa pun pemimpin PAS kat atas sana mana suara kamu untuk sekurang-kurangnya menegur si Abby ni ????? 

Hmmm macam yang MMI kata PAS sekarang semua boleh , janji sokong Pakatan Haprak !!


MMI

No comments:

Post a Comment

Labels