Followers

Sunday 11 August 2013

HOT 18SX Angkara Bola Gadis MELUCAH Di Twitter


Tak pastilah kenapa perlu sampai ke tahap ini memandangkan ianya hanya kerana pertandingan persahabatan bolasepak antara Malaysia menentang Barcelona semalam.MMI pun antara yang mengikuti perlawanan tersebut dan rasanya lebih ramai lagi kat luar sana yang jauh lebih teruja tetapi tidak sampai ke tahap melucah.

MMI nak tulis pun malu , Gadis berkenaan menerusi laman twitternya menulis @AienSuzuran: Kalau Barcelona kalah aku gunting bulu pepek... Walaupun ditulis hanya secara suka-suka tetapi ia agak kurang ajar dan memalukan. Pada laman twitter, @AienSuzuran mendapat banyak kritikan dari pengguna twitter dan followers beliau sendiri. 






MMI sendiri kurang pasti budak ni bangsa apa tapi kalau dia bangsa Melayu memang tak ada adab.Seperkara yang perlu kita berikan perhatian adalah semakin ramai mereka-mereka yang hari ini lupa tentang adab dan sopan.

Sayang Melayu jadi lagu ni ...


MMI

1 comment:

  1. x kesahlah bangsa apa pun perempuan tu yg penting org perempuan skrg di Malaysia dah hilang maruah diri dan sifat malunya sama tarafnya dengan perempuan2 dilorong Haji Taib...

    ReplyDelete

Labels