Followers

Thursday 5 September 2013

KECOH Nasrudin Cium Molot Dengan Kit Siang ?!!

Gambar Hiasan
Woooh biar betul dengar pun dah nak termuntah ! Biasalah zaman sekarang ni manusia macam-macam ada yang pulun semua , yang pilih sejenis huh tu belum kira yang asyik nak dok belakang saja.Macam-macam hal tapi selain dari aktiviti songsang tu ada juga yang songsang secara berkawan.

Haaa apa tu songsang berkawan ? 

Macam ni cerita dia di saat pelbagai cabaran yang sedang mendatang khususnya kepada orang-orang Melayu dan Islam di Malaysia ni , sepatutnya kita sudah mula melihat ada gerakan atau usaha yang lebih kuat di lakukan untuk menyatukan orang Islam oleh kumpulan Melayu dan Islam terbesar di negara kita.

Dulunya dah ada usaha-usaha kearah tu tapi akhirnya di tolak sampaikan salah seorang daripada pemimpin mereka di kenakan tindakan.

Kejam sungguh sampaikan usaha semurni itu pun disalah ertikan , lagi hebat antara alasannya kerana tidak mengikut dasar parti.Mak ai !! 

Walaupun begitu kita masih dapat melihat dan mendengar kenyataan demi kenyataan daripada banyak pihak supaya orang-orang Melayu dan Islam di Malaysia segera bersatu demi kebaikan semua pihak.Namun apa yang boleh di buat kalau di satu pihak tu tak habis-habis dengan menuduh puak lagi satu kafir malah siap meraung dalam bacaan doa.

Itu belum masuk bab pemimpin tertinggi lagi , penuh dendam kesumat sebab katanya dulu punya kes.Ish ish orang Islam di ajar macam ni ka ? 


Terkini mamat poyo ni ketua dewan pemuda PAS dengan penuh bangga mengeluarkan kenyataan tidak akan menerima sebarang perbincangan berhubung penubuhan Kerajaan Perpaduan dengan Umno.

Keputusan tersebut diumumkan atas prinsip yang telah ditetapkan Jawatankuasa PAS menerusi satu mesyuarat yang diadakan baru-baru ini.

"Pimpinan Ahli Jawatankuasa (AJK) PAS pusat sebelum ini telah mengadakan beberapa siri mesyuarat, telah menegaskan bahawa tidak ada lagi perbincangan berhubung penubuhan kerajaan perpaduan dengan Umno.

"Keputusan tersebut dibuat oleh Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan ia telah dipersetujui oleh AJK PAS pusat," katanya sumber 

Huhuhu bayangkan bab perpaduan pun di tolak oleh puak yang mengaku perjuang Islam ni ! Macam mana agaknya kalau puak yang mereka sokong jadi kerajaan ? Pasti Islam dan Melayu tetap tidak akan bersatu di Malaysia.

Jadi kenyataan itu membuktikan Nasrudin dan pimpinan PAS lebih mementingkan politik daripada perjuangan sebenar mereka.Jika mereka mengaku punya ulama maka adakah kenyataan sedemikian turut di persetujui bersama ? Ingat sifat-sifat ulama !!

Apa pun bagi MMI , Nasrudin lebih rela bercium mulut dengan Kit Siang daripada berpegang tangan dengan bangsa Melayu untuk sama-sama pastikan Islam terus hebat di Malaysia.

Jadi macam yang MMI tulis di awal tadi ianya songsang bukan ?Mereka songsang dalam memilih kawan.

Psst PAS sebenarnya bertanggungjawab di atas setiap cacian dan makian terhadap agama dan orang Islam di Malaysia !

MMI

1 comment:

  1. Mmg songsang, mukmin sebenar berkasih sayang sesama Islam, tegas dgn kafir.

    ReplyDelete

Labels