Followers

Tuesday 18 February 2014

Kalau Dah Raja FITNAH !!


Masihkah ampa semua ingat tentang fitnah yang di taburkan oleh si Tian Chua ahli PKR cauvinist paling celaka ni ? Kerana fitnah beliaulah maka seluruh juak-juak pembangkang tunduk , angguk malah percaya bulat-bulat dengan tuduhannya berkaitan dengan Najib terlibat dengan pembunuhan Altantuya.

Walaupun si Tian Chua sendiri sudah mengaku bahawa gambar yang di hasilkan beliau itu sekadar imaginasi , kepercayaan puak macai terhadap fitnah tersebut menjadi-jadi.

Paling bangang adalah juak-juak pencacai PAS yang siap BERTAKBIR apabila si cauvinist ini menghamburkan kata-kata fitnahnya di pentas-pentas ceramah PAS.

Cukup memalukan apabila mereka yang mengaku Islam sebagai perjuangan utama mereka boleh tertipu dengan fitnah seorang cina paling musibat dalam negara.

Di mana agaknya kekuatan iman mereka-mereka itu ? Dari apa yang MMI tengok ketayap dan jubah yang di pakai juak-juak PAS itu tidak lebih dari sekadar aksesori semata-mata kerana di sebalik semua itu juak-juak macai ini sanggup makan daging bangsa sendiri.

Oleh yang demikian MMI langsung tak terkejut dengan permainan propaganda bodoh lagi bangang yang cuba di putar belit oleh puak-puak pembangkang khususnya dalam fitnah terbaru kononnya Datuk Seri Najib memberikan ucapan di gereja.


Gambar atas menunjukkan fitnah terbaru terhadap Datuk Seri Najib sedangkan hakikat sebenarnya adalah seperti berikut !


Inilah sebenarnya cara dan gerak kerja pembangkang , kalau dah nama pun raja fitnah maka mereka akan terus memfitnah selagi mana cita-cita dan nafsu peribadi mereka tidak kesampaian.

Namun MMI percaya dengan satu perkara , buatlah macam mana sekalipun sekiranya Allah SWT tidak mengizinkan nescaya ianya tetap tidak akan berlaku.

Cuma MMI masih ternanti-nanti di mana suara puak-puak PAS untuk mengutuk tindakan sebegini , yang kedengaran hanyalah suara sumbing yang tidak suka kepada perancangan Anwar untuk menjadi Menteri Besar Selangor.

Hmm nampaknya gang-gang pak aji ni lebih pentingkan duniawi daripada akhirat agaknya.

Anwar , PAS BOLEH JALAN DAA !!!

MMI

2 comments:

  1. Sekitar seminggu dua yg lepas, saya terdengar seseorang berkata pd seorang yg lain... Katanya 'PAS ni parti yg mengejar ILMU, matlamat kita adalah akhirat'.... saya betul2 'terkedu', mgkn kalau saya nyatakan pendapat maka pasti emosi akan meluap! Dan saya yakin ia datang dari pihak yg berILMU kerana mereka tak boleh dibangkang, memandangkan umurnya yg pertengahan saya mengagak tentu ILMUnya penuh didada....

    ReplyDelete
  2. hahhaha... najib pun mgkin mcm aku kot..hhahahaha
    ape la korang ni.. hahahahaahahahahaahaahahahhaahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahaahaahahhahahahahahahhaha

    ReplyDelete

Labels