Followers

Tuesday 4 March 2014

Gambar Ahli Parlimen Layan Majalah Lucah Tersebar !!


Seorang ahli politik Sepanyol dirakam kamera sedang membaca sebuah majalah dewasa mengandungi deretan gambar perempuan telanjang ketika sesi sidang Parlimen , awal minggu ini .

Aktiviti Miguel Angel Revilla ( 71 ) , bekas presiden daerah autonomi Calabria , dirakam  jurugambar Andres Fernandez yang bekerja di sebuah akhbar harian tempatan El Diario Montanes . Demi mengelabui rakan - rakannya di ruang sidang , Miguel menutupi sampul majalah dewasa Interviu yang dibacanya .

Foto yang diambil Andres itu kemudian dimuat naik ke rangkaian sosial Twitter dan terus merebak dengan cepat di dunia maya . Sebahagian pengguna Twitter di Sepanyol mengecam perilaku Miguel yang dianggap membuang wang rakyat .

Akibatnya , Miguel Angel Revilla terpaksa membalas kecaman terhadap dirinya dengan memberi komen juga di Twitter . Pemimpin Parti Regional Cantabria itu mendakwa dia hanya melihat sekilas laman - laman majalah itu untuk mencari artikel tentang bekas pemimpin bank Caja Madrid , Miguel Blesa .

" Interviu mempunyai artikel menarik tentang Blesa . Saya yakin mereka mengambil foto saya sedang membaca artikel itu , " ujar Miguel cuba mengelak melalui akaun Twitternya.

Kalaulah di Malaysia lepas tu puak BN pula kompom ribut !!

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels