Followers

Friday 21 March 2014

Profesional La Sangat !!!


Sebelum ni media asing telah mendedahkan satu cerita yang menggemparkan berkenaan tahap profesional pilot Malaysia sewaktu berada dalam tugas.MMI tak nafi keadaan begitu kadang kalanya berlaku maklumlah setiap dari kita ni adalah manusia yang tidak sempurna pasti akan ada sedikit sebanyak kelemahan di mana-mana.

Namun tindakan media asing itu membuat laporan eksklusif tentang kehadiran penumpang di bahagian juruterbang di saat seluruh dunia sedang berdoa dan berusaha untuk mengesan pesawat MH370 amat di kesalkan.

MMI sebelum ini ada menulis tentang laporan tersebut , boleh baca kat SINI 

Jadi dalam hal sebegini rasanya janganlah pula ada mana-mana pihak yang nak marahkan MMI kalau gambar-gambar yang MMI siarkan ini di anggap sebagai penghinaan atau tindakan yang tak sepatutnya.Lagipun gambar-gambar ini menunjukkan betapa juruterbang kat luar sana cukup profesional dan sentiasa menjaga etika mereka sebagai seorang juruterbang.





Hairan tak pula media asing tu nak buat story kat channel dia !!!


MMI

2 comments:

  1. tak buat story sbb pesawat tu tak hilang...

    ReplyDelete
  2. Orang barat ni memandang rendah orang orang sebelah timur ni ....terutama orang Melayu.Dia orang ingat semua orang Malaysia dan Melayu ni bodoh .......sekarang ni merika rasa terancam dengan kebijakan dan dalam masa yang sama kemahiran kita semakin meningkat........tapi dia orang masih ditakuk lama juga .Merika yang sebenarnya dah kalah dalam bidang ekonomi dan kepakaran .......sebab itu merika meroyan dan jadi penganas berlesin dalam dunia ni.
    Dia orang ingat diorang sentiasa betul dan no1.........diaorang ni sekarang jadi pelesit atau polong dok ganggu orang dan hasut orang suruh bergaduh ......itu adalah kerja USA dan GB serta kuncu kuncunya .......sebab itulah TDM suruh Australia berubah jika nak masuk group asiatenggara..Aku ingat lagi PM Australia marah sangat kat TDM pasal EAEG/EAEC

    ReplyDelete

Labels