Followers

Wednesday 23 April 2014

Guan Eng Kalau Nak Meracau Pun Agak-Agaklah !!!


MMI faham Guan Eng telah kehilangan seorang sahabat baiknya baru-baru ini , walau macam mana pun si dia tetap pergi untuk selama-lamanya.Tidak akan berlaku sama sekali mendiang Karpal Singh di hidupkan semula melainkan ada di kalangan rakyat dunia yang berwajah seakan-akan mendiang itu pun orang lain.

Guan Eng harus belajar menerima hakikat ini dan kalau susah sangat berjumpa sahaja Mat Sabu minta dia ajar macam mana nak tenangkan diri.Pemimpin PASmemang hebat bab-bab nak tarbiah orang DAP ni kalau tidak mana mungkin DAP bulat-bulat tolak cadangan PAS nak laksana hudud ye tak !!!

Anak Kit Siang ni bukan sahaja emosi tak ketahuan tapi turut meracau sampai main tuduh ja orang tu tak buat kerja orang ni tak buat kerja.Kiranya apa yang dia nak mesti semua ada , pegiiidahh !!!

MMI antara orang yang berada di rumah Karpal Singh dan jangan dok buat cerita kata Polis tak ada dan tak buat kerja.Anggota Polis bukan sahaja bertindak mengawal lalu-lintas tetapi turut mengawal keadaan di kawasan sekitar termasuk rumah Karpal Singh.

Malah ada anggota polis yang makan nasi bungkus waktu berehat daripada menjaga keselamatan di rumah Karpal Singh itu pun berganti-ganti dengan anggota lain.Sebab apa ? Kerana tugas dan arahan !

Nak pertikai lagi ka ?
Polis Pulau Pinang menempatkan lebih 50 pegawai dan anggota bertugas sepanjang empat hari tempoh memberi penghormatan terakhir hingga pembakaran mayat Anggota Parlimen Bukit Gelugor Karpal Singh di Krematorium Batu Gantung di sini, Ahad lepas.
Ketua Polis Pulau Pinang Datuk Abdul Rahim Hanafi berkata selain menjaga lalu lintas pihaknya turut menempatkan pegawai dan anggota polis di rumah mendiang di Jalan Utama, di sini serta dua balai polis bergerak di perkarangan Dewan Sri Pinang ketika mayat mendiang dibawa ke situ untuk penghormatan terakhir.
"Saya telah mengarahkan anggota trafik bertugas dari mula mayat mendiang tiba di Juru dan mengiringi hingga ke rumahnya di Jalan Utama dan dalam masa sama dua pegawai bersama 20 anggota polis trafik ditugaskan menjaga kawasan berkenaan (rumah Karpal Singh).
"Mereka ditugaskan di situ bagi melancarkan lalu lintas di sekitar kawasan berkenaan dan menjaga ketenteraman," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Program Derma Darah sempena Sambutan Peringatan Hari Polis ke-207 di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Pulau Pinang, di sini Selasa.Baca Selanjutnya 
Bab ni MMI puji Gobind Singh Deo , reti berterima kasih dan tak susah mana pun sebab beliau adalah orang yang paling tahu sama ada anggota Polis buat kerja ka dak.

Lahanat punya Guan Eng !!!

MMI

2 comments:

  1. anti kominis dan DAPpigs23 April 2014 at 15:17

    weiiii anak babi DAPpigs....kalo nak membohong tu patut2lah. Ko kena belajaq banyak lagi dari Bang Non puaka tu....

    ReplyDelete
  2. Babi punya DAP (Keturunan Donkey-Perangai macam Asshole-Sifat macam Pig).

    ReplyDelete

Labels