Followers

Friday 18 April 2014

SAH !!! Kematian Karpal Di Rancang ?


Berikutan kematian Karpal Singh awal pagi semalam , pelbagai pihak tampil dengan pandang masing-masing.Dalam pada banyak pihak di lihat bertelagah dalam laman-laman media sosial tentang pelbagai perkara berkaitan , kenyataan oleh seorang pemegang akaun facebook yang di daftarkan atas nama Anil JS di lihat punya banyak perkara yang boleh menyebabkan banyak misteri di rungkaikan.

Sebagai warga Malaysia , MMI juga mahu tahu siapa sebenarnya dalang yang di katakan berada di sebalik kes Anwar Ibrahim ? Kehilangan misteri MH370 ? dan sudah tentu insiden melibatkan kematian Karpal Singh ?

Berdasarkan kenyataan Anil JS yang di katakan anak saudara kepada mendiang Karpal Singh ini , banyak perkara mampu di rungkaikan kerana beliau memperlihatkan kepada umum bahawa beliau tahu kejadian-kejadian tersebut di sebabkan oleh pihak tertentu.

Malah dalam kenyataan itu jelas sekali Anil JS ini menyebut kerajaan Malaysia sebagai bertanggungjawab !

Jadi kepada pihak berkuasa rasanya bolehlah dengan kadar segera menjemput beliau ke mana-mana balai polis berdekatan supaya soal siasat dapat di jalankan.Kalau dia tak endahkan jemputan tu hantar sahaja pasukan polis dan berkas mamat ni sebab dia punya maklumat yang cukup penting melibatkan soal keselamatan negara dan ianya cukup penting untuk merungkaikan 3 kejadian sekali gus.

Tak kiralah kerajaan Malaysia ka atau mereka-mereka yang terlibat dengan kerajaan Malaysia sekiranya benar-benar terlibat tindakan harus di ambil.

Cuma MMI nak kena bagitau juga jangan main tuduh saja , ia mesti ada BUKTI yang kukuh !

Kalau tak ada BUKTI lepas tu main tuduh-tuduh sahaja , rasanya Anil JS ni boleh di tahan di bawah akta tertentu kerana bukan sahaja berbohong tetapi turut menyentuh soal keselamatan negara.

SAH !!! Pihak Polis harus segera bertindak kerana rakyat Malaysia mahu kepastian dan jawapan !

JEMPUT atau TAHAN di Anil JS ni...

MMI

10 comments:

  1. Sah...memang kematian karpal dh dirancang oleh ALLAH S.W.T sejak beliau belum lahir lagi. Sudah tertulis dia akan mati pada hari itu dan time itu.

    ReplyDelete
  2. X mustahil juga ANIL JS ni akan ikut jejak karpal singh ni x lama lagi.

    ReplyDelete
  3. Dah mula.... semua musibah berlaku ada kaitan dengan kerajaan... apa dah jadi fikiran orang Malaysia ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bkn pemikiran semua org malaysia bro, tp pemikiran pencacai2 yg otak sempit lg bodoh...kdg2 pelik smpai bab2 mcm nie pn nk dipolitik kan...

      Delete
  4. Aku percaya dan yakin kematian karpal telah dirancang dari awal oleh ALLAH.

    ReplyDelete
  5. anil js.....rasanya masa anuwar berahim jatuh jamban hari tu pun perancangan kerajaan gak ke???....hahahahahaha

    ReplyDelete
  6. Seriously WTF are u merapu tak tentu pasal wahai Anil JS..belajar tinggi-tinggi tapi tak ada otak...si Karpal memang sah mati di rancang oleh tuhan bukan Kerajaan...tanya lah pada si pemandu lori tu...kenapa buat u turn tak dirancang..si Karpal tu hanya manusia biasalah bahlul..

    ReplyDelete
  7. tetapi ...

    Kapal sink dan pembantunya sendiri yang merancang untuk menjadi bahan bakaran api neraka bersama sama berhala tok pekong byg disembah oleh kit siang dan mereka yg sewaktu dengannya

    ReplyDelete
  8. Byk org gembira dgn kematian ngeri Karpal Singh kerana beliau byk berdosa kepada rakyat Malaysia..sepatutnya beliau byk memikirkan menyatukan penduduk berbilang kaum d Malaysia tapi beliau hanya mementingkan diri sendiri..

    ReplyDelete
  9. Anal js nii mabok, dia tak takut raja bomoh will get him sebab cakap gov. Malaysia penyebab ks mati. Dia tak tahu penat2 raja bomoh halau puaka kat tepi highway tu.

    ReplyDelete

Labels