Followers

Friday 23 May 2014

PAHANG KEDAH Mula BANGKIT !!!


Bertindak atas semangat setiakawan dan sebangsa maka kumpulan Melayu di Pahang dan Kedah kini mula bertindak.Semuanya di sebabkan sikap pemimpin DAP yang kurang ajar lagi biadap terhadap orang-orang Melayu.

RSN Rayer Adun Seri Delima Pulau Pinang bukan sahaja sudah membangkitkan kemarahan orang Melayu Pulau Pinang tetapi juga dari negeri-negeri lain.Jika sebelum ini Pemuda Wilayah Persekutuan bersama dengan NGO Melayu merupakan sahabat yang pertama bangun kini kesedaran itu semakin tersebar.

Di Pahang sekumpulan anak Melayu turut mengadakan protes hari ini mendesak Rayer supaya segera memohon maaf.Berikut merupakan gambar dan memorandum yang di bawa oleh kumpulan tersebut.

Memorandum

Kami, Pemuda Melayu Pahang dengan ini MENDESAK pemimpin Parti Tindakan Demokratik RSN Rayer merangkap Ahli Dewan Undangan Negeri Seri Delima memohon maaf dengan kadar segera kepada seluruh bangsa Melayu atas cacian beliau dengan mengatakan "CELAKA MELAYU-MELAYU UMNO" disidang DUN Pulau Pinang. 

Kami, Pemuda Melayu Pahang dengan ini MENDESAK agar Parti Tindakan Demokratik menghentikan penghinaan terhadap bangsa Melayu dengan serta-merta. 

Kami, Pemuda Melayu Pahang dengan ini memberi AMARAN KERAS agar Parti Tindakan Demokratik berhenti mengapi-apikan sentimen perkauman didalam negara ini. 

Kami, Pemuda Melayu Pahang dengan ini mengingatkan Parti Tindakan Demokratik bahawa negara ini yang dikenali sebagai PERSEKUTUAN TANAH MELAYU dan kami memberi AMARAN supaya Parti Tindakan Demokratik MENGHORMATI KONTRAK SOSIAL negara ini dan tidak lagi mempersoalkan HAK-HAK KEISTIMEWAAN ORANG MELAYU. 

HIDUP MELAYU!! HIDUP MELAYU!! HIDUP MELAYU!!



Dalam masa yang sama Pemuda UMNO Kedah turut mengeluarkan kenyataan rasmi mereka berhubung kejadian Melayu di celakakan oleh seorang pemimpin DAP di Pulau Pinang.

Kenyataan rasmi Pemuda Kedah Terhadap RS Nayer yang berselindung disebalik imuniti Dewan :

Pemuda UMNO Kedah hari ni menganggap cacian yang dilontarkan oleh Wakil Rakyat Seri Delima, RS Nayer terhadap UMNO adalah bersifat politik jalanan, dangkal, regresif dan tidak matang.

Sambil menganggap tindakan yang diambil oleh Pemuda UMNO Pulau Pinang dan Wilayah Persekutuan adalah wajar, atas alasan tersebut, Pemuda UMNO Kedah menggesa agar RS Nayer tampil memohon maaf dan mengaku keterlanjuran emosi yang telah dilakukan olehnya.

Hakikatnya, politik rasisme dan caci mencaci sememangnya ada didalam DNA politik DAP selama ini. Oleh yang demikian Pemuda UMNO Negeri menyarankan agar kerajaan kembali mentakrifkan undang-undang kekebalan politik didalam Dewan ataupun dengan kata lain imuniti politik.

Perkara ini dibimbangi akan diambil kesempatan oleh ahli YB Dewan yang mempunyai mentaliti politik jalanan seperti RS Nayer yang mampu mencetuskan provokasi yang tidak sepatutnya.

Sepatutnya kekebalan ataupun imuniti ini digunakan utk membahaskan isu-isu kepentingan rakyat ataupun negara, bukannya melepaskan geram ataupun melampiaskan emosi.

Namun Pemuda UMNO Negeri Kedah beranggapan bahawa tindakan rakan-rakan Pemuda UMNO Negeri Pulau Pinang dan Wilayah Persekutuan adalah tidak keterlaluan dan ianya hanya menjadi peringatan kepada pihak-pihak yang menggunakan imuniti Dewan sebagai tempat berlindung daripada tindakan undang-undang.

Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Kedah
Dato Shaiful Hazizy Zainal Abidin 

Kepada pemimpin DAP dan Rayer khususnya lebih banyak lagi tindakan akan menyusul selepas ini di sebabkan kebiadapan kamu terhadap orang-orang Melayu.Pesanan MMI segerakan permohonan maaf kamu sebelum semuanya terlambat.

Kepada seluruh anak bangsaKU di luar sana , Kini sudah tiba masanya untuk kita sama-sama BANGKIT mempertahankan maruah kita orang-orang Melayu.Jangan di biarkan puak-puak pendatang ini bertindak sesuka hati mereka kerana mereka semakin melampau.

Ayuh BangsaKu !!!

MMI

3 comments:

  1. panglima panglima melayu sekarang gagah mengususng baner setelah dimaki hamun oleh paria dgn selamba, akhirnya tokey cina jual baner jugak yang kaya, pemimpin umno tentu suka boleh kutip lebih byk cukai dr org cina

    ReplyDelete
  2. Haram kejadah si GANGSTER KELING-CELAKA DAPBANGKAI BABI ni! Dan memang dasar PENAKUT si puak LIBERAL UMNO yg. minta maaf pd. GANGSTER KELING BABI ni!

    Sepatutnya UMNO P. Pinang panggil balik DAPBANGKAI "CELAKA“ bila bersidang di dewan - JANGANlah terlalu bersikap 'liberal-gentleman' PALSU ala Barat-ZIONIS/Israel-CELAKA, bila berhadapan dgn. MUSUH ISLAM mcm. ni, sampai UMNO pula minta maaf (bila masa si Barat-ZIONIS/Israel-CELAKA nak mengebom/membunuh umat Islam dlm. GENOSID yg. makin meningkat, mana pula sikap ‘gentleman‘ mereka ni – memang dasar PEMBUNUH PENIPU)! Kerana si KAPIRDAJAL GANGSTER DAPBANGKAI-CELAKA/PKRSODOM serta penaja mereka dr. Barat-ZIONIS/Israel-CELAKA, makin permainkan undg-undg negara dan Syariah mcm. SAMPAH!

    Dan kerana PENGKHIANATAN berterusan puak Islam/Melayu LIBERAL, maka sampai si CELAKA-MUSUH ISLAM mempermainkan undg-undg Syariah SUCI kat NEGARA ISLAM ini, di bawah undg-undg/falsafah “demokrasi-hak asasi“ Barat-ZIONIS/Israel-CELAKA!

    Lihat kes yg. nak menghalang mahkamah Syariah menghukum 3 Mak Nyah ni dgn. alasan undg-undg Syariah adalah seolah SAMPAH pd. undg-undg Perlembagaan , dan sampai menuduh kalau Mak Nyah ni dihukum, Hukum Islam akan mengamalkan ‘racial genocide“ – puak SODOM yg. ikut hawa nafsu BUAS, sekarang dikenali sebagai ‘kaum’ pula dan mana-mana individu-perangai-mcm-HAIWAN-BUAS digalakkan berbuat apa saja ikut hawa nafsu mereka tanpa pedulikan agama dan budaya masyarakat, kat NEGARA ISLAM ini! Ya ALLAH, balanya! Maka sudah jelas, undg-undg/falsafah “demokrasi-hak asasi KESAMAAN-KEBEBASAN“ Barat-ZIONIS/Israel-CELAKA adalah PENIPU-nak-MAMPUS!

    Maka, sebenaqnya si anak muda Islam/Melayu kita sedang digalak jadi puak SODOM (Mak Nyah juga termasuk puak SODOM) atas dasar “demokrasi-hak asasi“ Barat-ZIONIS – sampai mahkamah boleh menjemput NGO Barat-ZIONIS, Human Rights Watch , yg. ditaja si SOROS-ZIONISJAHANAM (yg. mungkin terlibat dlm. kehilangan MH370 kita spt. yg. didedahkan oleh wartawan Jepun, Shimatsu), utk. MENGHENTAM sama undg-undg Syariah SUCI kita, di NEGARA ISLAM kita ini! Lihat di http://www.thestar.com.my/News/Nation/2014/05/22/court-transgenders-cross-dressing/ , Transgenders can't be punished for cross-dressing, court told, by qishin tariq, May 22, 2014!

    Sedangkan tengoklah Israel-CELAKA – sekutu kuat si Barat, yg. asyik melalak psl. falsafah/undang-undang “DEMOKRASI dan HAK ASASI KESAMAAN/KEBEBASAN" SAMPAH si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS kat Dunia Islam – boleh pula bunuh/penjara/rompak dan rampas tanah Bumiputera Islam Palestin dlm. GENOSID, termasuk penjarakan beribu kanak-kanak setiap tahun di mahkamah tentera, sesuka hati (lihat di http://rt.com/news/158556-israel-palestinian-children-confinement/ , 'Blindfolded & bound': Israel puts more Palestinian kids in solitary confinement, May 13, 2014) ; adakah mereka dikutuk si Barat/UN (yg. dikuasai si Barat-ZIONIS/Israel-CELAKA) ? ! Bahkan Barat-ZIONIS/Israel-CELAKA boleh menyerang/menjajah Dunia Islam yg. kaya minyak-gas dgn. membunuh/menyiksa sesuka hati umat Islam secara beramai (Genocide), dan tak pula dihentam si UN-ki Moon-CELAKA tu!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  3. blacken kt msia ni jgn diberi muka, apalagi kuasa, nnti naik kapla. lesen memandu pun kalau boley jgn bagi, biar diorg naik bas je.. bwk kereta mcm haram jadah! bangsa cina pun ok, wakil msia thomas cup. go msia go!

    ReplyDelete

Labels